Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-28@17:46:40 GMT

باند جعل اسکناس کرمانشاه متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۳۵۰۴

 رویداد۲۴-  طی یک سلسله اقدامات اطلاعاتی یکی از بزرگترین شبکه ها و کارگاه های طراحی، چاپ و توزیع انواع اسکناس و چک پول های تقلبی در کشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)  در اداره کل اطلاعات استان کرمانشاه شناسایی و با هماهنگی قضایی متلاشی شد. 
 به گزارش  رویداد۲۴ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات در بازرسی از مخفیگاه و محل کارگاه این باند مقادیر قابل توجهی اسکناس ، چک پول تقلبی ،  امکانات و تجهیزات بسیاری شامل انواع دستگاه های چاپ حرفه ای، ابزار آلات لازم برای طراحی، دستگاه های رایانه ای و نرم افزار و ده ها بسته کاغذ مخصوص که حکایت از اقدامات گسترده ی  تخصصی و حرفه ای اعضای این شبکه دارد کشف و توقیف گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 حجم قابل توجهی از انواع اسکناس و چک پول های جعلی طی ماههای اخیر توسط اعضای این باند چاپ و به استان های همجوار و استان تهران منتقل گردیده و مورد استفاده باندهای جرایم سازمان یافته قرار گرفته است.  
بررسی مقدماتی از امکانات فنی برآورد ها حکایت از آن دارد که باند مذکور طی حداقل یکسال گذشته ده ها میلیارد ریال انواع اسکناس و چک پول تقلبی تولید و توزیع نموده اند.  
تعدادی از عوامل و اعضای این باند طی ماه های اخیر توسط این اداره کل شناسایی و دستگیر گردیدند و به دلیل پیچیدگی فعالیت اعضای اصلی باند، اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی کارگاه اصلی در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار گرفت و سرکرده ی  اصلی باند در حین ارتکاب جرم و در محل کارگاه شناسایی و دستگیر گردید. 

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۳۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات قیمت انواع ارز در معاملات مرکز مبادله

قیمت انواع ارز امروز (سه‌شنبه) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران نسبت به روز گذشته بدون تغییر و ثابت ماند.

به گزارش مشرق، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا امروز (سه‌شنبه ۷ فروردین) در مرکز مبادله ۴۳ هزار و ۴۷۲ تومان معامله شد؛ همچنین قیمت حواله دلار آمریکا ۴۰ هزار و ۵۵۳ تومان بود. بدین ترتیب قیمت اسکناس و حواله دلار در مرکز مبادله نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

اسکناس یورو هم امروز مانند دلار نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت. هر اسکناس یورو امروز به قیمت ۴۶ هزار و ۹۸۰ تومان معامله شد و نرخ حواله یورو نیز به ۴۳ هزار و ۸۲۵ تومان رسید.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۸۳۷ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۴۲ تومان داد و ستد شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • ۱۲ نفر از اعضای باند قاچاق ماشین آلات راهسازی دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • اعضای باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در استان هرمزگان دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • ثبات قیمت انواع ارز در معاملات مرکز مبادله
  • متلاشی شدن باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد
  • باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد خراسان رضوی متلاشی شد
  • باند سارقین اماکن‌ خصوصی و سیم برق در خوی متلاشی شد