Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت تعویض کارت های ملی قدیمی تا پایان سال و متاسفانه آمار و میزان همکاری مردم در فردوس پایین و ۳۳ درصد است لذامدیران موظفند تا تعویض کارت های هوشمند ملی را از کارکنان خود شروع کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از فردوس برین صبح امروز معاون سیاسی فرمانداری فردوس درجلسه شورای اداری با حضور مدیران ادارات گفت: مراقبت ازامنیت تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست و امروز مسائلی چون اعتیاد و بیکاری دوآسیب بزرگ در شهرستان فردوس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسین اسماعیلی در ادامه خاطر نشان کرد: مهلت ادارات برای وصل به شبکه دولت به پایان رسیده و دیگر فرمانداری فردوس از ارسال نامه به صورت کاغذ وفکس به اداراتی که موفق به وصل به این ادارات نشده است معذور است.

وی در ادامه از مردم خواست تا هرچه زودتر جهت اخذ کارت هوشمند ملی اقدام کنند وگفت:مهلت تعویض کارت های ملی قدیمی تا پایان سال و متاسفانه آمار و میزان همکاری مردم در فردوس پایین و ۳۳ درصد است لذامدیران موظفند تا تعویض کارت های هوشمند ملی را از کارکنان خود شروع کنند.

معاون امو ر عمرانی و برنامه ریزی فرماندار فر دوس نیز ادا ات خواست تا ثبت سند اراضی خود را هرچه زود تر آغاز کنند چرا که توسعه وعمران شهرستان بستگی به ثبت همین اسناد دارد.

وی همچنین از مدیران خواست تا پاسخ گویی به برخی از انتقادات را توسط مردم در کانال ها وفضای مجازی دنبال نکنند ودر سایت های رسمی خودپاسخ گو باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۳۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد

حبیب‌الله آسوده اظهار کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • چرا نرخ مشارکت اقتصادی استان مرکزی پایین است؟
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند