Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس تشکیلات خودگردان گفت: آمریکا نقش میانجی‌گری خود در مذاکرات صلح را از دست داده است و دیگر اجازه نخواهیم داد این کشور به عنوان میانجی‌ در این مذاکرات حضور یابد.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، محمود عباس رئیس دولت فلسطین در نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی در استانبول، گفت: انگلیس 100 سال پیش به کسانی که حقی نداشتند تعهداتی داد و شریک اصلی این اقدام، آمریکا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کشور در سازمان ملل از تمام اقدامات اسرائیل حمایت کرده است.

رئیس تشکیلات خودگردان اظهار داشت: در تعهد دوم پس از 100 سال دونالد ترامپ قدس را تقدیم اسرائیل کرد و امروز برای نخستین بار تمام کشورهای غربی و شرقی موضع مشترکی گرفتند از جمله کانادا و انگلیس نیز از آمریکا حمایت نکردند.

محمود عباس گفت: آمریکا نقش میانجی‌گری خود در مذاکرات صلح را از دست داده است و دیگر اجازه نخواهیم داد این کشور به عنوان میانجی‌ در این مذاکرات حضور یابد.

انتهای پیام/

R1396/P36447/S8,89,90,95,1128/CT1 موضوعات مرتبط اخبار "فلسطین" سازمان همکاری اسلامی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، حسین عباس نژاد افزود: این دریانورد یکی از خدمه شناور توقیفی تحت پرچم پرتقال با ملیت کشور هندوستان بود که پس از انجام فرآیند حقوق بین‌المللی دریایی به کنسولگری این کشور تحویل شد تا مقدمات بازگشت وی به کشورش فراهم شود.

عباس نژاد گفت: از آنجایی که جمهوری اسلامی ایران پایبندی به کنوانسیون‌های بین المللی حقوق دریایی و همچنین منشور اخلاقی و انسانی منبعث از دین مبین اسلام را وظیفه دینی خود می‌داند لذا پس از هماهنگی صورت گرفته با وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی کشور هندوستان این اقدام صورت گرفت.

بیشتر بخوانید؛ توقیف شناور حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس

کشتی کانتینری به نام MCS Aries با پرچم کشور پرتقال روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، توسط نیرو‌های ویژه دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنگه هرمز توقیف شد.

دیگر خبرها

  • تحویل خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هند
  • محمود عباس درخواست دولت بایدن برای تعلیق رای‌گیری عضویت فلسطین در سازمان ملل را رد کرد
  • قطر: در نقش خود به عنوان میانجی در مذاکرات صلح بازنگری می‌کنیم
  • حماس به تعلیق مذاکرات آتش‌ بس تهدید کرد
  • حماس: آمریکا مذاکرات را به بن‌بست کشانده است
  • مقام حماس: آمریکا مذاکرات آتش‌بس را به بن‌بست می‌کشاند
  • تحولات اوکراین|خشم زلنسکی از تفاوت برخورد غرب با اسرائیل
  • تهدید حماس به تعلیق مشارکت در مذاکرات بی‌نتیجه آتش‌بس با رژیم صهیونیستی
  • واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله اسرائیل
  • درخواست کوبا از واشنگتن برای کاهش تحریم‌ها