Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- وينگر ملي پوش تيم آلکمار، يکي از بهترين فصول فوتبالي خود را در ليگ هلند پشت سر مي گذارند.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، اخيرا Opta آماري منتشر کرده که نشان مي دهد وينگر 24 ساله در سال 2017 روي 22 گل تيمش ( 10 گل و 12 پاس گل) نقش مستقيم داشته و از اين حيث بهترين آمار را در ارديويژه به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلکمار که در يک ديدار جام حذفي و هشت مسابقه اخير ليگ ارديويسه تنها يک تساوي داشتند و در ساير بازي‌ها به پيروزي رسيده بودند، در تقابل با زوله در دقيقه 32 دروازه‌‌شان را توسط ترل اوندان باز شده ديدند اما کمتر از دو دقيقه پس از اين گل، ارسال تئون کوپماينز از روي کرنر را عليرضا جهانبخش با ضربه سر دقيق خود از تيرک اول تبديل به گل کرد تا کار به تساوي کشيده شود.
تلاش دو تيم تا پايان مسابقه حاصلي در پي نداشت و زوله که مي‌توانست در دقيقه 88 گل برتري را بزند، يک پنالتي از دست داد تا روند شکست‌ناپذيري ياران جهانبخش به 10 بازي برسد و آلکمار با 35 امتياز همچنان جايگاه دوم جدول ليگ ارديويسه هلند را حفظ کند.
جهانبخش که در ديدار شنبه گذشته مقابل هراکلس يک گل زد و روي يک گل تاثير گذاشت، در حضور کاملش برابر زوله هم موفق شد براي دومين هفته متوالي گلزني کند تا تعداد گل‌هاي او همانند تعداد پاس گل‌هايش در اين فصل در عدد 6 مساوي شود.
درخشش اين ستاره ايراني و گلزني او مقابل زوله موجب شد مجموع تعداد گل‌ها و پاس گل‌هاي او در سال جاري، 22 تايي شود تا از اين حيث حالا بالاتر از زياد حکيم مراکشي، ارزشمندترين بازيکن ليگ ارديويسه هلند در سال 2017 باشد و به افتخار مهم ديگري برسد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سنگِ تمام علیرضا بیرانوند در کنسرت همشهری‌هایش

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895489

دیگر خبرها

  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • پنالتی عجیبی که "بودیمیر" بازیکن اوساسونا در دقیقه ۹۷ خراب کرد (فیلم)
  • تولید مستند «پُرتره جهانبخش زمانی» در چهارمحال و بختیاری
  • سفارت هلند فعالیت خود در تهران را از سر گرفت
  • سفارت این کشور در تهران بازگشایی می‌شود
  • لیگ ملت‌ها: گزینه جنجالی ایران لیست داد
  • سفارت هلند در تهران بازگشایی می‌شود
  • ببینید | سنگِ تمام علیرضا بیرانوند در کنسرت همشهری‌هایش
  • هفته ۳۲ سری آ ایتالیا؛ توقف همه مدعیان، حادثه ناگوار برای بازیکن رم*
  • روزانه ۴۰ هزار زنجانی از اتوبوس استفاده می‌کنند