Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ کلاس درس دانش‌آموزان روستای اروشکی در شهرستان سیاهکل استان گیلان به علت کمبود مدرسه در کانکس برگزار می‌شود و شهروندخبرنگارما فیلمی از  وضعیت نامناسب مدرسه تهیه و ارسال کرده است.

منبع: شهروندخبرنگار - گیلان (روستای اروشکی)

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/ کلاس درس دانش‌آموزان اروشکی در کانکس + فیلم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان فرهنگیان در ۵۳ مدرسه آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ۵۳ مدرسه با ۴۴۱ کلاس برای اسکان فرهنگیان در نوروز ۱۴۰۳ آماده شده است.

علی مطهری با اعلام این مطلب اظهار کرد: براساس گزارشی که اداره‌کل آموزش و پرورش استان به دبیرخانه ستاد خدمات سفر استان ارائه داده است از این تعداد کلاس ۱۲۶ مورد از نوع ویژه و ۳۱۵ مورد از نوع الف هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: در اتاق‌های ویژه تمامی امکانات اعم از تخت، تلویزیون، یخچال و سایر ملزومات وجود دارد اما اتاق‌های نوع الف فاقد تخت هستند.

 او گفت: ارومیه با ۱۱ مدرسه و ۱۰۰ کلاس بیشترین سهم را در میزبانی از مسافران فرهنگی دارد و فقط همکاران فرهنگی می‌توانند از این امکانات به صورت رزرو اینترنتی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • خاطراتی از یک نابغه اطلاعاتی
  • ‌اجرای طرح توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی برای اولین بار
  • گلایه مندی شهروندان قمی از شیوه اجرای طرح کالابرگ فجرانه
  • آغاز ساخت چهار مدرسه در خنداب
  • حسادت خنده دار دانش آموزان پسر به شوهر معلمشان
  • افزایش فقر و وضعیت نگران‌کننده ترک تحصیل دانش‌آموزان
  • افزایش فقر وضعیت ترک تحصیل دانش‌آموزان را نگران‌کننده کرده است
  • نیش و کنایه دم عیدی معلم به دانش آموز حاضر در کلاس
  • اسکان فرهنگیان در ۵۳ مدرسه آذربایجان غربی
  • برای آزمون‌های نهایی فقط کتاب‌های درسی را بخوانید