Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مرتضی زمانپور فرماندار کوهرنگ، از اختصاص ۷۵ میلیارد ریال اعتبار برای طرح ملی ساخت پل بزرگ نعل اشکنان در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: این میزان شامل ۲۵ میلیارد ریال از اعتبارات توازن شهرستانی و ۵۰ میلیارد ریال معادل ۲ برابر این مبلغ، از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: عملیات اجرای طرح ملی ساخت این پل بر روی رودخانه نعل اشکنان، از سال آینده آغاز خواهد شد.

زمانپور با بیان شلوغی و همچنین حادثه ساز بودن مسیر چلگرد به شهرکرد بویژه در مواقع بارندگی افزود: با ساخت این پل و چهار خطه شدن مسیر دهنو کوهرنگ در حدود ۵ کیلومتری چلگرد تا باباحیدر فارسان در ۴۵ کیلومتری شهرکرد، علاوه بر رفع نقاط حادثه خیز، سراسر این مسیر هم چهار خطه می‌شود که تسهیل و امنیت ترافیکی تردد و توسعه گردشگری در منطقه را به همراه دارد.

گفتنی است: رودخانه نعل اشکنان، از بلندی زراب کوهرنگ سرچشمه می‌گیرد و به زاینده رود می‎ریزد. این نهر، از جنوب به شمال جریان دارد، اما همیشه پر آب نیست و تابستان‌ها خشک می‌شود.

کوهرنگ از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری با ۳۵ هزار نفر جمعیت می‌باشد که مرکز آن (شهر چلگرد) در فاصله ۸۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

پل بزرگ نعل اشکنان کوهرنگ احداث می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی ۱۴ اردیبهشت به افق شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،اوقات شرعی به افق شهرکرد به شرح زیر است.
اذان ظهر: ۱۲:۰۳
غروب آفتاب: ۱۸:۴۹
اذان مغرب: ۱۹:۰۸
نیمه شب شرعی: ۲۳:۱۹
اذان صبح فردا ۳:۴۸
طلوع افتاب ۵:۱۷

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی ۱۶ اردیبهشت به افق شهرکرد
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ
  • آبگرفتگی چادر‌های عشایر کوهرنگ در پی بارش های اخیر
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • آبگرفتگی چادر‌های عشایر کوهرنگ در پی بارش اخیر
  • اوقات شرعی ۱۵ اردیبهشت به افق شهرکرد
  • کوهرنگ میزبان همایش صلح یاران
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • اوقات شرعی ۱۴ اردیبهشت به افق شهرکرد
  • کوهرنگ خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری