Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@23:22:31 GMT

کلنگ زنی خواننده محبوب در کرمانشاه /عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۴۳۲۱

کلنگ زنی خواننده محبوب در کرمانشاه /عکس

سالار عقیلی و کیانوش رستمی از حضور هنرمندان و ورزشکاران در کنار مردم مناطق زلزله زده خبر دادند.

سالار عقیلی، خواننده کشورمان امروز چهارشنبه در مراسم کلنگ زنی ۶۲ خانه بهداشت خیر ساز، گفت: هنرمندان و ورزشکاران و مردم در این حادثه نشان دادند که پشت هم هستند.

این خواننده کشورمان افزود: امیدواریم این ۶۲ خانه بهداشت هم که امروز افتتاح می شود، کمکی برای کم شدن مشکلات مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عقیلی ادامه داد: کمک ها البته فقط نقدی نیست. تقدیم مدال ورزشکاران و یا تقدیم هنر یک هنرمند می تواند کمک روحی باشد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی یک قطعه ای را برای مردم زلزله زده اجرا کردیم برخی از نوازندگانی که همراه من بودند از گرفتن دست مزد امتناع کردند.

کیانوش رستمی، ورزشکار کرمانشاهی عضو تیم ملی وزنه برداری کشورمان نیز در این مراسم گفت: حداقل کاری که هنرمندها و ورزشکاران و خیرین می توانند انجام دهند این است که مردم را تنها نگذارند.

وی افزود: امیدواریم که روز به روز از آلام و درد های مردم منطقه کاسته شود و به زندگی عادی برگردند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم با بیان اینکه امروز همزمان در سه شهر مهاباد، خوی و شوط 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی بصورت نمادین در مهاباد کلنگ زنی شد،گفت: در شهرستان مهاباد 139 واحد برای کارکنان جهاد کشاورزی این شهرستان شامل شاغل و بازنشسته کلنگ زنی شد تا بخشی از آلام و مشکلات آنها تسکین یابد.

هوشنگ محمدی افزود: واگذاری زمین و تأمین مسکن کارکنان جهاد کشاورزی یکی از اولویتهای وزارتخانه بوده که در راستای طرح جهش تولید مسکن ملی اجرایی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی هم در این مراسم با بیان اینکه کلنگ زنی عملیات ساخت مسکن کارکنان کشاورزی در سه شهر مهاباد، خوی و شوط به طور همزمان انجام شده است، گفت: در قالب این سه پروژه حدود ۳۲۷ قطعه زمین واگذار شد که باید از تلاش سازمان و همکاری وزارت راه و شهرسازی تشکر کرد.

خسرو شهبازی، در ادامه خواستار اختصاص اعتباربرای پایان طرحهای آبرسانی در شهرستان مهاباد شد.

حسن عباسی، فرماندار ویژه شهرستان مهاباد نیز از پیشرفت های شهرستان در حوزه های مختلف گفت: واگذاری زمین با هدف ساخت منزل برای کارکنان دولت یکی از کارهای شایسته دستگاهها برای خانه دار شدن نیروها و کارکنان دولت است.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت جهاد کشاورزی در بدو ورد به مهاباد با حضور بر مزار خلبان شهید حیدری به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • سایت بزرگ نهضت ملی مسکن در بوشهر کلنگ‌زنی می‌شود
  • از سر به‌ راه کردن باباشمل‌ها تا تقدیم شهید در راه دین
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • عکس| تبلیغ آلبوم جدید شکیرا در ال‌کلاسیکو!
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • سروده ‌شاعر زنجانی برای غزه/ با عکس کهنه تو به آواز می‌رسد