Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-18@00:13:12 GMT

اعلام لیست 35 نفره تیم ملی ایران برای جام جهانی 2018

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۴۴۵۶

به گزارش وانانیوز، 

کارلوس کی روش تصمیم خود را در مورد لیست 35 نفره تیم ملی گرفت و نفرات مورد نظر خود را مشخص کرد.

 

از بین این 35 نفره در نهایت 23 بازیکن مسافر جام جهانی می شوند.

 

نفرات مورد نظر کی روش برای حضور در جام جهانی به شرح زیر هستند:

 

دروازه بان ها: علیرضا بیرانوند از پرسپولیس امیر عابدزاده از ماریتیمو پرتغال، محمد رشید مظاهری از ذوب‌آهن، حامد لک از فولاد خوزستان، علیرضا حقیقی از اسکیلستونا سوئد

 

مدافعان: میلاد محمدی از آخمت گروزنی، مرتضی پور علی گنجی از السد قطر، رامین رضائیان از اوستنده بلژیک، روزبه چشمی از استقلال تهران، سعید آقایی از سپاهان، سید جلال حسینی از پرسپولیس، وریا غفوری از استقلال تهران، پژمان منتظری از استقلال، محمد انصاری از پرسپولیس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هافبک ها: احمد عبدالله‌زاده از فولاد خوزستان، اکبر ایمانی از پدیده، علی کریمی از سپاهان، اشکان دژاگه، احسان حاجی صفی از پانیونیوس، امید ابراهیمی از استقلال، سعید عزت‌اللهی از آمکار پرم، سامان قدوس از اوسترسوندز سوئد، کمال کامیابی نیا از پرسپولیس، علی قلی زاده از سایپا، امید نورافکن از استقلال.

 

مهاجمان: علیرضا جهانبخش از آلکمار، کریم انصاری فرد از المپیاکو، کاوه رضایی از شارلوا، مهدی طارمی از پرسپولیس، مهدی ترابی از سایپا، رضا قوچان نژاد از هیرنوین، سردار آزمون از روبین کازان و وحید امیری از پرسپولیس، علی علیپور از پرسپولیس، ساسان انصاری از سپاهان.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی برابر با سپاهان و تراکتور شد

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی طارمی به عنوان گران ترین فوتبالیست ایران با قیمت ۱۰ میلیون یورو تقریبا با ارزش تیم‌های بزرگ کشورمان مثل سپاهان و تراکتور با برابری می‌کند.

طارمی هفته جاری بعد از بیش از ۴ ماه موفق به گلزنی مجدد برای پورتو در لیگ پرتغال شد. ستاره ایرانی بعد از اتفاقات زمستان گذشته و توافق با اینتر به لیست سیاه پورتو وارد شد. طارمی در ۲ ماه گذشته در بسیاری از بازی‌ها از لیست خط خورد یا نیمکت نشین بود. در بازی شنبه گذشته هم به عنوان یار ذخیره نیمه دوم وارد زمین شد و گل تساوی ۲ بر ۲ را در دقیقه ۸۲ مقابل فامالیسائو به ثمر رساند تا اژدها از باخت فرار کند.

سایت AFC گزارش می‌دهد که طارمی بعد از مدت‌ها دوری دوباره برای پورتو به میدان رفت و «در یک زمان کوتاه دوباره توانایی هایش را نشان داد» تا تیم پرتغالی از شکست فرار کند.

کد خبر 845132 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • هوادار سپاهان: توجهی که به استقلال و پرسپولیس می کنند چرا به سپاهان و ذوب آهن نمی کنند؟ / فیلم
  • طارمی باارزش‌تر از سپاهان و تراکتور
  • طارمی برابر با سپاهان و تراکتور شد
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • لیگ‌یک/ برد بزرگ سرآسیایی در کرج مقابل صدرنشین
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد