Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-03-28@21:33:49 GMT

قتل و سوزاندن جسد همسر با کمک مرد غریبه!

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۴۷۸۴

قتل و سوزاندن جسد همسر با کمک مرد غریبه!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خبر داد:خانمی که با همدستی فردی دیگر، در مهرماه امسال همسرش را در شهرستان الیگودرز به قتل رسانده و جسدش را در بیابان‌های اطراف شهرستان خمین سوزانده و رها کرده بودند، در مراحل تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خمین شناسایی و هر دو نفر با اخذ نیابت قضایی در شهرستان الیگودرز دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ خلجی ادامه داد:گم شدن مقتول در مهرماه از سوی بستگان این فرد به پلیس اعلام شده بود که با اقدامات تخصصی پلیس، جسد سوخته او شناسایی شد.

منبع: میزان

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریدار سکه سارق از آب درآمد/ متهم دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رسول جلیلیان عنوان کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتای البرز مبنی بر اینکه تعدادی سکه خود را از طریق سایت دیوار به فروش گذاشته و پس از ۲۴ ساعت حساب بانکی وی بسته شده است، بررسی پرونده در دستور کار مأموران پلیس فتای استان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان با استفاده از اقدامات پلیسی، متهم را در یکی از مناطق کرج شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند. متهم با استفاده از سایت و برنامه دیوار فروشندگان سکه و طلا را در مناطق مختلف شهر شناسایی و با فریب آنان مبالغی را از افراد دریافت می کرده است.

جلیلیان گفت: فرد دستگیر شده پس از انتقال به پلیس فتا در بازجویی تخصصی ابتدا منکر هرگونه کلاهبرداری در سایت مذکور شد اما پس از مواجهه با مستندات پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کرد. تاکنون ۱۵ نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند و احتمال می‌رود ۱۰۰ مالباخته دیگر از سراسر کشور به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته باشند.

رئیس پلیس فتای استان البرز در پایان در خصوص آگهی‌های درج شده در سایت‌های آگهی مانند دیوار و شیپور متذکر شد: کاربران باید مراقب باشند تا در دام کلاهبرداران در فضای سایبری گرفتار نشوند و قبل از واریز هرگونه وجه از صحت و سلامت معامله مطمئن شوند.

کد خبر 6063732

دیگر خبرها

  • سرشبکه قاچاق موادمخدر در زاهدان دستگیر شد
  • اعتراف سارق خارجی به ۳۰ فقره سرقت
  • کشف کلاهبرداری میلیاردی به شیوه خرید ارز دیجیتال در کازرون
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • شناسایی و توقف ۴ مورد تغییر کابری غیر مجاز در اراضی الیگودرز
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد/ متهم دستگیر شد
  • شناسایی ۴ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در الیگودرز
  • کامیون حامل ۲۵ تن شکر قاچاق در لرستان متوقف شد
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان