Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا توكل افشاری به سمت معاون آموزشی و فرهنگی دانشكده كشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد منصوب شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد كافی، رئيس دانشگاه فردوسی مشهد، در حكمي رضا توكل افشاري، استاد گروه آموزشی زراعت و اصلاح نباتات دانشکده کشاورزی را به مدت دو سال، به‌عنوان معاون آموزشي و فرهنگي دانشكده كشاورزي دانشگاه فردوسی مشهد منصوب كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این حکم آمده است: بنا به پيشنهاد رئيس محترم دانشكده كشاورزي، به‌موجب اين حكم با حفظ وظايف آموزشي و پژوهشي به مدت دو سال به سمت معاون آموزشي و فرهنگي اين دانشكده منصوب می‌شوید. همكاري و همگرايي بيشتر بين گروه‌های آموزشي و اعضاي هیبت علمي، بازنگري و به‌روزرسانی رشته‌ها و دروس، روان‌سازی و پاسخ‌گویی به مشكلات دانشجويان، احترام به دانشجويان و قوانين آموزشي و اجراي دقيق آن ازجمله انتظاراتي است كه اميدوارم در اولويت برنامه كاري خود قرار دهيد. توفيق روزافزون شمارا از خداوند متعال خواستارم.

رضا توكل افشاري سابقه حضور و ارائه مقاله در چندین اجلاس داخلی و خارجی، ارائه و چاپ بیش از 47 عنوان مقاله در نشریات داخلی و خارجی همچنین استاد راهنمای بیش از 12 پایان‌نامه مقطع تحصیلات تکمیلی را در کارنامه خود دارد.


منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد

با حکم معاون توسعه مدیریت گمرک ایران، سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی منصوب شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس حکم معاونت توسعه مدیریت گمرک ایران، علی نباتی به عنوان سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی بندرعباس منصوب شد.

نباتی سابقه 26 سال فعالیت در حوزه های گمرکی داشته که 17سال آن در گمرکات مختلف استان هرمزگان بوده است.

پیشتر محمد آگاهی به عنوان معاون فنی گمرک شهید رجایی فعالیت میکرد که به تازگی با حکم رییس کل گمرک به عنوان ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی منصوب شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاه‌های آمریکا‌
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی به روسای دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از تجمعات ضداسرائیلی دانشجویان
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس