Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:07:24 GMT

پرواز یزد به کیش و بالعکس برقرار شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۵۴۰۹

پرواز یزد به کیش و بالعکس برقرار شد

یزد - ایرنا - مدیرکل فرودگاه های یزد از برقراری پرواز کیش- یزد و بالعکس در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان یزد، عباس محمدی با بیان اینکه شرکت هواپیمایی کیش‌ ایر اقدام به برقراری پرواز در مسیر یزد- کیش و بالعکس کرد، گفت: پیش از این، پرواز در این مسیر به ‌صورت فصلی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پرواز یاد شده ساعت 8 صبح از کیش به یزد و ساعت 10:15 صبح از یزد به کیش با یک فروند هواپیمای MD 82 صورت خواهد گرفت.
مدیرکل فرودگاه های یزد با تاکید بر تلاش برای افزایش تعداد پروازها، اضافه کرد: فرودگاه بین المللی یزد با توجه به ظرفیت موجود در صورت استقبال آماده پذیرش برقراری پرواز در مسیرهای دیگر نیز هست.
محمدی یادآور شد: با توجه به اینکه جزیره کیش در فصل‌های پاییز و زمستان با استقبال خوبی از سوی مسافران روبه‌روست، احتمالا یزدی ها نیز از این پرواز استقبال خوبی خواهند کرد.
فرودگاه یزد با پیشرفت های زیرساختی در دولت تدبیر و امید هر سال شاهد رشد تعداد پروازها و مسافران است به گونه ای که در سال 1395نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن تعداد پرواز در این فرودگاه 26 درصد و تعداد مسافر جابه جا شده 28 درصد و نیز میزان بار جابه جا شده 22 درصد افزایش داشته است.
فرودگاه شهید صدوقی یزد در فاصله 10 کیلومتری مرکز این استان قرار دارد که 15 دی 1348 افتتاح شد.
علاوه بر پرواز به تهران ، مشهد، اهواز، کیش و ... پروازهای زیارتی به سوریه، عراق و عربستان سعودی نیز انجام می‌ شود.
1968*2047* خبرنگار : محمودرضا رحمانی ** انتشار : عباسقلی اشکورجیری
@irnayazdd

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۵۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش

ایسنا/هرمزگان محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش در سالن پایانه جدید مسافربری فرودگاه کیش به بهره برداری رسید.

 ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با قدردانی از آماده شدن و تجهیز سریع و به موقع محل جدید اعزام و آماده سازی پروازها (دیسپچ) در کیش، گفت: امیدواریم با جابجایی انجام شده، تاخیر پروازها کاهش پیدا کند و تشریفات پیش از پرواز و بررسی پروازها افزایش یابد.

در این مراسم مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش و جمعی از معاونین و مدیران شرکت هواپیمایی کیش حضور داشتند.

دیسپچ به مراحل اعزام و آماده سازی یک پرواز گفته می‌شود و دقیقا همراه با رعایت دقیق مقررات و قوانین فنی و ایمنی به همراه رعایت نکات سازمان‌های بین المللی برای پرواز است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشت عمره گذاران دو استان از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۱اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد