Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان جهت مرمت و لکه گیری محور پلدشت به سد ارس اختصاص یافته است و در مرحله واگذاری به پیمانکار است که بعد از فصل سرما عملیات آن آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آرازسسی، عبدالحسین علی‌اکبری ظهر امروز در بازدید از پایانه مرزی پلدشت گفت: پایانه مرزی پلدشت یکی از تکمیل ترین پایانه های سطح کشور است که جهت ساخت و تجهیز آن اعتباری بالغ بر بالای ۴۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: طی ۸ ماهه سالجاری ۹۹ هزار مسافر از پایانه مرزی پلدشت تردد داشته و ۲۱ هزار دستگاه کامیون خارج شده است.

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص راه های مواصلاتی پلدشت افزود: اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان جهت مرمت و لکه گیری محور پلدشت به سد ارس اختصاص یافته است و در مرحله واگذاری به پیمانکار است که بعد از فصل سرما عملیات آن آغاز می شود.

 

علی اکبری گفت: علاوه بر طرح مذکور ۱۷ کیلومتر از جاده مواصلاتی پلدشت به سد ارس و پلدشت به بورالان نیز روکش آسفالت می شود.

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایان از اختصاص اعتبار ۶۰۰ میلیون تومانی جهت اجاره و تعمیر دستگاه های برفروب خبر داد و افزود: در صورت نیاز دستگاه های مربوطه اجاره و در اختیار راهدارخانه شهرستان قرار می گیرد.

 

اکبر عبدالله نژاد با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و بارش برف گفت: دستگاه های موجود در راهدارخانه پلدشت با وجود ۵۲۵ کیلومتر راه اصلی و فرعی در این شهرستان کفاف برف روبی و آزاد سازی محورهای مواصلاتی را در جریان بارش برف ندارد و لازم است راهدارخانه شهرستان به دستگاه های برف روف تجهیز شود.

 

فرماندار پلدشت در ادامه ایزوله کردن مسیر ۸۰۰ متری ساختمان پایانه مرزی تا نقطه صفر مرزی ، ترمیم و بازسازی و لکه گیری محور مواصلاتی پلدشت به سد ارس و پلدشت به بورالان را خواستار شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، ایوب کرد گفت: ۹۱۵ هزار و ۷۶۲ نفر مسافر در سال ۱۴۰۲ از طریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه جابجا شدند.که افزایش ۴۶درصدی را نسبت به سال قبل از آن نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود:از این تعداد جابجایی مسافر ۴۶۴ هزار و ۴۹۶ نفر از پایانه مرزی میلک و ۴۵۱ هزار و ۲۶۶ نفر نیز از طریق پایانه مرزی میرجاوه تردد کرده اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این مدت حدود دو هزار اتوبوس و بیش از ۳۷ هزار دستگاه سواری کار جابجایی مسافر را از طریق پایانه‌های مرزی میلک و میرجاوه انجام دادند.
وی خاطرنشان کرد: پایانه مرزی میرجاوه مهمترین گذرگاه مرزی بین ایران و پاکستان است که در ۱۲ کیلومتری شهرستان میرجاوه و مجاورت شهرک تفتان پاکستان و پایانه مرزی میلک نیز از گذرگاه‌های مهم مرزی بین ایران و افغانستان است که در محدوده شهرستان هیرمند در مجاورت رودخانه مرزی و در نزدیکی مرکز ولایت نیمروز افغانستان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • افزایش تخصیص اعتبار برای تکمیل بازار جعفرخان بفروئیه
  • توسعه پایانه های مرزی و افزایش پروازها میان ایران و پاکستان
  • توسعه پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است