Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@08:04:27 GMT

اشتباه مدیربرنامه صیادمنش، گالا را منصرف کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۶۱۵۲

اشتباه مدیربرنامه صیادمنش، گالا را منصرف کرد

الهیار صیادمنش به دلیل اشتباهی که مدیربرنامه‌اش انجام داد نتوانست به تیم گالاتاسرای ترکیه بپیوندد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، روز گذشته (سه‌شنبه) اخباری در رسانه‌های ترکیه‌ منتشر شد مبنی بر اینکه اللهیار صیادمنش، بازیکن تیم زیر 17 سال ایران وارد شهر استانبول شده تا قراردادی را با باشگاه گالاتاسرای منعقد کند، هرچند در ادامه سایت روزنامه «یِنی شافاک» ترکیه با تکذیب خبر سفر این بازیکن 16 ساله به استانبول خبر داد که تصویری که از صیادمنش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده مربوط به قبل و زمانی است که مذاکره طرفین به نتیجه نرسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش روزنامه «ملیت» ترکیه، مدیر برنامه‌های صیادمنش پس از مذاکره‌ای که با نمایندگان باشگاه گالاتاسرای داشت، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت که «با گالاتاسرای به توافق رسیدیم»، که همین علنی کردن توافق بین طرفین سبب می‌شود تا این باشگاه ترکیه‌ای قید خرید این بازیکن ایرانی را بزند.

در ادامه گزارش «ملیت» آمده است؛ بر اساس قوانین فیفا، باشگاه‌ها نمی‌توانند با بازیکن غیربومی زیر 18 سال قرارداد امضا کنند و از آنجایی که به نوعی توافق طرفین برای عقد قرارداد علنی شده بود، گالاتاسرای برای اینکه توسط فدراسیون جهانی فوتبال مجازات نشود، قید خرید اللهیار را زد، این در حالی است که گالا او را برای حضور در تیم زیر 21 سال خود در نظر داشت.

اللهیار و مدیربرنامه‌هایش پیش از این به شهر استانبول سفر کرده بودند و مذاکراتی را هم با مدیران باشگاه گالاتاسرای داشته‌اند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم

مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان بارسلونا با اشتباهی عجیب در دقیقه ۲۷ موجب گل تساوی والنسیا شد البته این بازی در نهایت ۴ بر ۲ به نفع بارسلونا به پایان رسید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • منچستریونایتد و یک دهه اشتباه در سیاست های نقل و انتقالاتی! (زیرنویس فارسی)
  • (ویدئو) از دست دادن «مهاجرانی» یک اشتباه بزرگ در تاریخ تلویزیون بود
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • (ویدئو) مرد آمریکایی به کمک دختر ترکیه‌ای مسلمان شد
  • فیلم| اعتراف دانشجوی یهودی: دفاعم از صهیونیست ها اشتباه بود!