Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@09:01:13 GMT

کیان لوح ماهان چه خدماتی ارائه می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۶۴۶۲

کیان لوح ماهان چه خدماتی ارائه می‌کند؟

نظر به گسترش سیستم‌های اداری بدون کاغذ (paper less) و با در نظر گرفتن رشد حجم داده‌ها و کلیدی‌تر شدن نقش فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در سال‌های اخیر و با نیم‌نگاهی به پیشرفت و توسعه تجهیزات شبکه و مخابراتی، سیستم‌های فیبر نوری لزوم تجمیع و تمرکز این تجهیزات در مراکزی خاص به‌نام مرکز داده، حفاظت فیزیکی این مراکز همواره یکی از دغدغه‌های مجموعه کیان لوح ماهان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش سرویس بازار ایسنا، واحد طراحی و مهندسی کیان لوح ماهان در سال جاری با تجهیز و تکمیل ماشین‌آلات خود امکان طراحی نمونه‌سازی و تولید انبوه انواع رک ایستاده، رکمونت، رک دیواری، سینی ثابت متحرک، پچ پنل، پاور ماژول، سنسور کنترل دما و کابینت باتری... را بهبود بخشید. واحد فروش شرکت در راستای تکریم مشتری و گسترش صنعت اقدام به اجرای طرح تشویقی اهدای دوربین و پاور بانک در ازای حد نصاب فروش در طرح سالانه خود کرده است.

همچنین به همت مدیران، مهندسان و طراحان شرکت و با استفاده از تجهیزات خریداری شده طی سال جاری، این شرکت توانسته است سبد کالایی خود را در سایر صنایع فلزی از قبیل صنایع مخابرات (کابینت بی تی اس، رک‌های مخابراتی ، رک های رادیو ، رک‌های out door، انواع کنسول و تابلوهای مخابراتی ) صنایع پتروشیمی (دیسپنسرهای گاز CNG)، خدمات بانکی (انواع خودپرداز، کیوسک بانکی، صندوق امانات و...)، تجهیزات آزمایشگاهی (تجهیز آمبولانس، اتوکلاو، هود آزمایشگاه و ...)، صنایع آشپزخانه (هود و گاز و...)، و سایر مصنوعات فلزی شرکت نظیر کمپرسور ، بدنه دستگاه جوش و...تکمیل کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۶۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در یزد

ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) کوچه شعبانیه و ورود آب به زیرزمین برخی از خانه‌ها و مغازه ها، به دستگاه‌های امدادی و خدماتی اطلاع داده شد و در پی آن عوامل امدادی شهرداری اعم از گشت ساختمان، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، نیرو‌های عمرانی و خدماتی منطقه بافت تاریخی شهرداری برای همکاری با شرکت آب و فاضلاب و همچنین نیرو‌های امدادی هلال احمر و پلیس راهور در محل حادثه حاضر شدند.

با حضور دستگاه‌های امدادی در محل مشاهده شد که ترکیدگی در لوله اصلی آب رخ داده و به دنبال آن آب به زیرزمین برخی از ساختمان‌های مجاور وارد شده است که بلافاصله عملیات تخلیه آب از سوی آتش نشانی و خدمات ایمنی و آبفا آغاز شد.

عوامل پلیس راهور نیز بخش‌هایی از این خیابان را مسدود کرده و آتش نشانان با همکاری ماموران شرکت آبفا از جاری شدن بیشتر آب و نفوذ آن به اماکن اطراف جلوگیری کردند. عملیات تخلیه آب با پمپ‌های آب در حال انجام است و دستگاه‌های امدادی و خدماتی با استفاده از تجهیرات موجود اقدام به ایمن سازی محل کردند. همچنین هماهنگی‌های لازم درخصوص اسکان موقت شهروندانی که ساختمان‌های آنها دچار آسیب شده است، انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم
  • ترمیم ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در یزد
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • قیمت دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا ؟ + انواع آن
  • آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط هواوی می‌شود
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی