Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیمارستان زرقان موفق به کسب نشان طلایی در ارزیابی شورای تحول اداری سال ۱۳۹۵ شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرقان ما ؛به رسم هرساله، امسال نیز شورای تحول اداری در هشت کمیته مورد ارزیابی قرار گرفت، که بیمارستان زرقان با کسب حد امتیاز لازم موفق به کسب نشان طلایی در بین بیمارستان شهرستانهای استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شبکه بهداشت و درمان زرقان نیز در این ارزیابی، به دلیل رشد قابل ملاحظه در بین شبکه های استان، جزو شبکه های نقره ای ارزیابی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.


دکتر امینه دادور رئیس شبکه بهداشت و درمان زرقان ضمن تبریک این موفقیت ها، از زحمات پرسنل شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان تقدیر و تشکر کرد.


هرساله با هدف ارتقاء فرآیندهای سازمانی و تکریم ارباب رجوع ارزیابی شورای تحول اداری، در میان شبکه ها و بیمارستان های زیر مجموعه ی دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت می پذیرد و از شبکه ها و بیمارستان های برتر تقدیر به عمل می آید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کریم میرزایی گفت: اکنون تنها بیماران قلبی و آنژیوگرافی برای درمان به مرکز استان اعزام می‌شوند که امیدواریم با راه اندازی مرکز آنژیوگرافی این مشکل نیز رفع شود که دستگاه آنژیوگرافی به همت یک خیر خریداری شده و با کامل شدن فضای فیزیکی مرکز، در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

او در ادامه با اشاره به هفته سلامت و برنامه‌های این شبکه به مناسبت هفته سلامت، افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر در این هفته با شعاری جهانی «مردمی سازی سلامت» برنامه‌های متعددی اجرا کرده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر تأکید کرد: خدمات ارائه شده مراکز بهداشتی در دور افتاده‌ترین روستا‌ها از ابتدای تولد و طرح غربالگری رایگان دیابت و فشار خون از جمله خدمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان است.

میرزایی با تاکید بر اهمیت عدالت در سلامت گفت: خوشبختانه در تمامی حوزه‌های پزشکان متخصص، تجهیزات پزشکی و خدمات درمانی در سطح کشور به خودکفایی رسیدیم.

دیگر خبرها

  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا