Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ایندیپندنت، یک پسر 15 ساله به قتل 3 کودک و 2 مرد بزرگسال در پی تصادف با یک درخت در شهر لیدز انگلیس اعتراف کرد.

الیس و الیوت کیمیت (به ترتیب 12 و 14 ساله)، دارنل هارت 15 ساله، انتونی آرمور و رابی میرون 24 ساله همگی در یک خودرو حضور داشتند و در روز 25 نوامبر در جریان تصادف وحشتناکی جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نوجوان که به دلایل قانونی نامی از وی برده نشده است، از طریق کنفرانس ویدیویی در دادگاه سلطنتی لیدز شرکت کرد و به رانندگی خطرناک که منجر به مرگ 5 نفر شده است، اعتراف کرد.

پیش‌بینی می‌شود حکم این پرونده روز 26 ژانویه 2018 نهایی شود. این نوجوان اکنون تحت بازداشت است.

پلیس انگلیس اعلام کرده است هنگامی که یک دستگاه خودرو رنو کلیو در شهر لیدز حوالی ساعت 10 شب به وقت محلی با یک درخت تصادف کرد، 6 نفر در آن حضور داشتند.

این خودرو در ساعت 6:30 بعد از ظهر به وقت محلی در همان روز به سرقت رفته بود.

راننده این خودرو که دچار جراحات جدی شده بود، پس از این تصادف به بیمارستان منتقل شد.

روز 27 نوامبر، بازرس این پرونده به خبرنگاران گفت هنگامی که نیروهای امداد به محل این حادثه رسیدند، با «صحنه‌ای بسیار خونین» روبرو شده بودند.

انتهای پیام/

 

تصادف مرگبار در انگلیس

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: این حادثه ۵۹ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین) بین دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و پراید به وقوع پیوست.

عارف اصل شرهانی افزود: در این سانجه رانندگی یک مرد ۶۲ ساله جان خود را از دست داد و دو مرد ۲۶ و ۴۳ ساله و ۲ خانم ۱۸ و  ۱۶ ساله مصدوم شدند.

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه توسط دو دستگاه امبولانس به بیمارستان شهدای ایذه اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • هفته کابوس‌وار انگلیسی‌ها در رقابت‌های اروپایی؛ تنها استون ویلای اونای امری آبروداری کرد!
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • سوالات عجیب وزیر خارجه اوکراین از همتای انگلیسی پس از حمله ایران به اسرائیل
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • توماری با ۷۰ هزار امضا برای توقف صادرات سلاح انگلیسی به رژیم صهیونیستی
  • حمله متجاوزانه جدید آمریکا و انگلیس به یمن
  • «بلینگهام» به خانه برگشت/ کار سخت «جود» در ورزشگاه «اتحاد»
  • رهایی نوجوان ۱۲ ساله از چنگال آدم‌ربا در آبادان