Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اسدپور امروز در کارگروه امور بانوان شهرستان چادگان با بیان اینکه در چادگان به بررسی طرح توانمندسازی بانوان با محتوای ساماندهی اشتغال زنان و خانواده از جمله تشکیل شرکت‌های تعاونی و آموزش ویژه برای کارآفرینی تخصصی پرداخته شده است ،اظهار کرد: شناسایی مسائل و مشکلات زنان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و همچنین تلاش برای حل مشکلات بانوان از جمله مهم‌ترین وظایف کارگروه امور بانوان شهرستان چادگان است که از اعضای این کارگروه نهایت اهتمام در حل معضلات بانوان را خواستارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت در سال جاری ظرفیت خوبی در خصوص تسهیلات مشاغل خانگی فراهم کرده است اما یکی از مشکلات در شهرستان چادگان ناتوانی در جذب این‌گونه موارد است؛ کارآفرینان می‌توانند با توجه به این موقعیت طلایی ضمن آگاهی از شرایط از بانوان، از این سرمایه بهره‌مند و در راستای اشتغال‌زایی و تولید اقدامات عملی داشته باشند.

فرماندار شهرستان چادگان گفت: بر اساس شعار امسال ، از ابتدای سال  نیاز دیده شد که در بحث اشتغال و تولید ورود ویژه‌ای در شهرستان چادگان انجام شود و به همین منظور به بررسی طرح توانمندسازی بانوان با محتوای ساماندهی اشتغال زنان و خانواده از جمله تشکیل شرکت‌های تعاونی و آموزش ویژه برای کارآفرینی تخصصی پرداخته شده است.

علی‌اکبر میرزایی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان چادگان با بیان اینکه مشکلی در بحث تأسیس شرکت‌های تعاونی در شهرستان چادگان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: دغدغه خدمت بهتر در همه شهرها وجود دارد، این که منبعی برای اعلام این موضوع باشد و بتواند دسترسی ساده را به کارآفرینان ارائه کند.

وی با تأکید بر ضرورت تأسیس شرکت‌های تعاونی توسط کارآفرینان بیان داشت: این کار باید در سطح گسترده انجام شود و تمامی افرادی که به نوعی در کسب و کارهای نوین ورود پیدا کرده‌اند، می‌توانند از پل ارتباطی 193 خدمت‌گیرنده و خدمت‌دهنده استفاده کنند چراکه نگاه مجموعه، استفاده از ابزار روز برای ارائه خدمات است.

 

انتهای پیام/م

 

تشکیل شرکت‌های تعاونی و آموزش ویژه برای کارآفرینی در چادگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه دولت سیزدهم در طرح فاضلاب استان خوزستان

استاندار خوزستان، گفت: در شهر اهواز طرح فاضلاب و شبکه آب‌های سطحی در دولت‌های مختلف دنبال شده، در عین حال دولت سیزدهم در این زمینه به صورت قوی‌تری وارد میدان شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی اکبر حسینی محراب امروز در حاشیه نشست شورای اداری کشور که به ریاست رئیس‌ جمهور با حضور اعضای کابینه و شرکت ویدئو کنفرانسی استانداران و مدیران استان‌ها برگزار شد در خصوص آخرین وضعیت آبگرفتگی معابر، اظهار داشت: در شهر اهواز طرح فاضلاب و شبکه آب‌های سطحی در دولت‌های مختلف دنبال شده است در عین حال دولت سیزدهم در این زمینه به صورت قوی‌تری وارد میدان شده است.

وی افزود: در این راستا حدود 317 کیلومتر لوله‌گذاری فاضلاب انجام شده، گرچه همه این رقم هنوز به بهره‌برداری نرسیده است. برخی از دیگر مناطق نیز هنوز شبکه فاضلاب ندارند که باید در ادامه اجرا و تکمیل طرح فاضلاب مدنظر قرار گیرند.

حسینی محراب ادامه داد: شهرداری باید برنامه‌ای برای جمع‌آوری آب‌های سطحی می‌داشت که در مقطعی بنا بر این گذاشته شد که به شکل ترکیبی به کمک شبکه فاضلاب این آب‌ها دفع شوند اما دیگر این روش جوابگوی دفع بارش‌های سیل آسا و رگباری نیست و مشابه این وضعیت آبگرفتگی در اهواز در کشورهای منطقه و دیگر کشورها بروز می‌کند.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: طبعاً در زمانی که بارش‌های سنگین رخ میدهد دفع آبگرفتگی ناشی از آن مقداری زمان می‌برد.‌ خوشبختانه با تقسیم‌بندی صورت گرفته و از طریق فرماندهی میدانی شهرداران مناطق هشت گانه و نظارت معاون عمرانی استانداری، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، شهردار اهواز و مدیرعامل آبفا به نحو احسن امکانات و تجهیزات بسیج شد.

حسینی محراب ادامه داد: در کنار آن از سازمان مدیریت بحران کشور تقاضای ارسال تجهیزات، ماشین آلات و نیرو کردیم که متعاقب آن استان‌های اصفهان و تهران به عنوان معین استان خوزستان در مدیریت بحران ناشی از آبگرفتگی‌ها تعیین شدند که امری مرسوم است و خوزستان نیز در بحران‌های مشابه همواره به دیگر استان ها کمک هایی داشته است و تاکنون کمک‌هایی از اصفهان دریافت کردیم.

وی گفت: امیدواریم با بسیج امکانات و نیروها تا بعد از ظهر امروز بخش مهمی از آبگرفتگی‌ها رفع شود؛ از مناطقی که دچار آبگرفتگی شده‌اند شهرک دانشگاه، سپیدار، زعفرانیه، کوی رزمندگان و برخی مناطق دیگر هستند که تلاش می‌کنیم در اسرع وقت عملیات تخلیه آب انجام شود و مردم کمتر به زحمت بیفتند و یکی از دلایل دورکاری ادارات اهواز و کارون در روز دوشنبه نیز رفاه حال شهروندان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۰۰ سبد کالای معیشتی در ساری
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • توجه ویژه به غزه و فلسطین از اهداف اصلی بخش بین الملل بود
  • توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان و نوروز در گناوه
  • محدودیتی برای تأمین آرد در خراسان جنوبی نداریم
  • تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن کود کشاورزی در مازندران
  • چادگان میزبان بیش از ۱۵ هزار مسافر نوروزی
  • برپایی ایستگاه‌های امنیت، سلامت و راهنمای گردشگران در شهرستان چادگان
  • توجه ویژه به کالای ته‌لنجی و تعاونی مرزنشینان در استان بوشهر
  • توجه ویژه دولت سیزدهم در طرح فاضلاب استان خوزستان