Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان حکم ریاست رضا زارعی تودشکی برای فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان حکم ریاست رضا زارعی تودشکی برای فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم سلطانی‌فر برای رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور آمده است:

جناب آقای رضا زارعی تودشکی

به استناد بند 4 ماده 7 اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری جمهوری اسلامی ایران و رای مجمع عمومی مورخ 20 آذر ماه 1396 فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی و در جهت اجرای ماده 10 اساسنامه، به موجب این حکم به مدت چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی منصوب می‌شوید. انتظار دارم با بهره گیری از نظرات کارشناسان و متخصصان نسبت به اجرای امور ذیل اهتمام جدی معمول دارید.

1- استقرار نظام برنامه محور مبتنی بر اصول علمی و دستاوردهای تجربه شده
2- توجه به هیئت‌های استانی و رفع مشکلات و موانع فعالیت آنها
3- همکاری با نهادهای مرتبط به منظور توسعه رشته
4- ایجاد نظام مشارکت بخش خصوصی و غیر دولتی از طریق تقویت و توسعه باشگاه‌ها
5- سایر امور محوله وفق قوانین و مقررات موجود

امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی و بهره گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود، در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای ورزش کشور موفق و موید باشید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی 

 

به گزارش جام جم آنلاین _چهارمحال و بختیاری،  حراست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ورود هر گونه تلفن همراه، تصویربرداری و عکسبرداری ورزشکاران در اماکن ورزشی مختص بانوان و انتشار تصاویر در فضای مجازی در اماکن و باشگاه های سطح استان ممنوع و تخلف محسوب می شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد. 

 

حسین فرهادیان تصریح کرد: حفظ حرمت و رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی لازمه فضای سالم ورزشی است و مدیران باشگاه‌ها و اماکن ورزشی لازم است این امر را مورد توجه جدی قرار دهند.

 

وی گفت: همچنین هر گونه تمرین، دوره آموزشی و برگزاری مسابقات مختلط در اماکن و باشگاه های ورزشی سطح استان ممنوع می باشد، لذا اماکن ورزشی ملزم به تفکیک ساعات تمرینی بانوان و آقایان است. 

 

رئیس حراست اداره کل ورزش جوانان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: انتشار تصاویر فعالیت های ورزشی بانوان در اماکن ورزشی در فضای مجازی ممنوع است و مدیران اماکن ورزشی موظف به رعایت ضوابط و قوانین مربوطه می باشند.

دیگر خبرها

  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین
  • برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی