Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@14:28:22 GMT

دروازه بان تیم ملی به آلمان یا انگلیس می رود

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۸۱۰۸

دروازه بان تیم ملی به آلمان یا انگلیس می رود

علیرضا حقیقی، دروازه بان ایرانی تیم اسکیلستونا این روزها با پایان لیگ سوئد به کشورمان بازگشته است و تمرینات آماده سازی اش را در تهران پیگیری می کند.

در روزهای اخیر مباحث زیادی درباره پیشنهاد تیم های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان به این دروازه بان ملی پوش مطرح شد اما از آنجاییکه حقیقی همواره ثابت کرده در ایران تنها برای پرسپولیس به میدان می رود پیشنهاد این تیم ها را رد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در روزهایی که علیرضا بیرانوند، تصمیم گرفته بود برای گذراندن خدمت سربازی اش به تراکتورسازی برود علی اکبر طاهری، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس به حقیقی پیشنهاد داد به تیم محبوبش بازگردد. این موضوع با توجه به درخواست های فراوان هواداران پرسپولیس از حقیقی تا حد زیادی جدی شد اما با تصمیم بیرانوند برای ادامه حضور در جمع سرخ پوشان پایتخت انتقال دروازه بان اصلی تیم ملی در جام جهانی 2014 به این تیم هم منتفی شد. به هر حال حقیقی به هیچ وجه قصد بازگشت به لیگ ایران را ندارد.

از طرفی با توجه به درخشش حقیقی در تیم قعرنشین اسکیلستونا و انتخاب او به عنوان یکی از پنج دروازه بان برتر لیگ سوئد، برخی تیم های انگلیسی و آلمانی برای جذب این بازیکن در نقل و انتقالات ژانویه دست به کار شده اند و احتمال دارد حقیقی در فاصله 6 ماه تا آغاز جام جهانی روسیه راهی یکی از لیگ های معتبر فوتبال در قاره سبز شود.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش میلیاردی دو کد در خوساز

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، روز معاملاتی گذشته سنگین‌ترین فروش در بین سهامداران عمده حقیقی کل نمادها، در نماد خوساز اتفاق افتاد. جایی که یکی از سهامداران عمده حقیقی ۲.۷ میلیون سهام خوساز را به قیمت ۶.۹ میلیارد تومان فروخت. همچنین سهامدار عمده حقیقی دیگر این نماد نیز با فروش ۷۳۴ هزار سهم خوساز به مبلغ ۱.۹ میلیارد تومان در ردیف چهارم سنگین‌ترین فروش سهامداران عمده حقیقی روز گذشته قرار گرفت.   ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J49

دیگر خبرها

  • هشدار آلمان درباره آوارگی یک میلیون نفر در رفح
  • هشدار به ترابی بعد از پیشنهاد وسوسه انگیز | پاسخ ستاره پرسپولیس مشخص شد
  • واکنش تند به پیشنهاد حذف سپاهان از فوتبال ایران
  • فروش میلیاردی دو کد در خوساز
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!