Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  علوی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان با بیان اینکه میهمان ویژه این نشست یک روزه "فریبا محمدیان" معاون ورزش بانوانِ وزیر ورزش و جوانان است گفت: مسئولان ورزش بانوان استان‌های اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، یزد و خوزستان در این نشست شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی افزود: دیدار با قهرمانان و مدال آوران ورزش بانوان کهگیلویه و بویراحمد و حضور در نشست شورای ورزش کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان از دیگر برنامه‌های معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان است.

وی ادامه داد: امیدواریم سفر معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به کهگیلویه و بویراحمد در بهبود وضعیت ورزش بانوان استان اثرگذار باشد.

کهگیلویه و بویراحمد حدود ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا و خانم در رشته‌های مختلف دارد.

 

انتهای پیام/ش

نشست شورای ورزش بانوان منطقه ۲ کشور در یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳ هزار میلیارد ریالی به مزارع پرورش ماهی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، اسحاق رستمی افزود: این میزان خسارت به تاسیسات زیربنایی مزارع پرورش ماهی، پمپ‌ها و وسایل مکانیزه و کانال‌های آبرسانی وارد شده است.
وی اضافه کرد: بر اساس برآورد اولیه هزار تن ماهی در مزارع کهگیلویه و بویراحمد تلف شده است که احتمال می‌رود حجم خسارات بالاتر رود.
مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حدود ۷۵ مزرعه پرورش ماهی در استان آسیب جدی دیده اند.
رستمی تاکید کرد: هنوز به دلیل نبود جاده دسترسی و اینترنت و تلفن همراه در مزارع پرورش ماهی اطلاعات به صورت کامل گردآوری نشده است.
مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در مناطق کتا و میمند، ۷ مزرعه زیر آب رفتند.
 رستمی اضافه کرد: خسارت‌های سیلاب سامانه بارشی اخیر، نسبت به سیل مانسون سال گذشته در خصوص تلفات ماهی‌ها کمتر بوده، زیرا در این فصل بخش زیادی از ماهی‌ها به فروش رسیده بود، اما برعکس به دلیل شدت بارش‌ها به تاسیسات و پمپ‌ها و وسایل مکانیزه آسیب جدی وارد شده است.
ظرفیت سالانه استان تولید۲۰ هزار تن ماهی است که از این میزان سالی ۵۰ میلیون قطعه رهاسازی بچه ماهی در مزارع صورت می‌گیرد که ۲۰ میلیون قطعه آن در داخل استان و مابقی در خارج از استان تهیه می‌شود.
از مجموع ۲۰ هزار تن ماهی تولید شده در استان پنج هزار تن در استان مصرف و ۱۵ هزار تن دیگر به استان‌های دیگر و کشور روسیه و کشور‌های حوزه خلیج فارس ارسال می‌شود.
این استان با تولید حدود ۲۰ هزار تن تولید آبزیان رتبه سوم کشور در تولید آبزیان سردآبی را داراست.

دیگر خبرها

  • قتل دو نفر در قبرستان شرف‌آباد یاسوج / قاتل متواری شد
  • درگیری خونین در قبرستان یاسوج؛ ۲ نفر کشته شدند
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • خسارت سیلاب در کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی می‌شود
  • خسارت ۳ هزار میلیارد ریالی به مزارع پرورش ماهی کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیلاب به مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد در حال برآورد است