Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این تحقیق از یک هزار و 543 نفر از بازدیدکنندگان در خصوص بودجه خرید خودرو، خودرو مورد علاقه، کشور سازنده مورد علاقه و اصلی ترین معیار خرید خودرو سوال شده است که 86% از پاسخ دهندگان آن را آقایان تشکیل می دهند. در ادامه برخی از نتایج منتشر می شود.
استحکام و ایمنی اولویت اصلی مصرف کنندگان برای خرید خودرو

نتایج این تحقیق در خصوص اولویت اصلی افراد برای خرید خودرو (به جز قیمت) نشان می دهد که اولویت اصلی 33% از افراد، بالا بودن استحکام و ایمنی خودروها بوده است و 29% افراد نیز قدرت و شتاب خودرو را اصلی ترین اولویت خود در انتخاب خودرو بیان کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن معیارهای زیبایی ظاهری با 13%، کیفیت بدنه با 11% و خدمات پس از فروش با 9% اصلی ترین شاخصه های انتخاب خودرو برای مصرف کنندگان می باشند. در این میان پایین بودن مصرف سوخت خودرو با 5 درصد کمترین فراوانی را کسب نموده است.

رغبت ایرانی ها به خرید خودروهای آلمانی 

پاسخ های افراد در خصوص میزان تمایل به خرید برندهای خارجی نیز نشان می دهد برندهای خودروی آلمانی با 27% فراوانی همچنان بالاترین رتبه را در میان کشورهای سازنده خودرو کسب نموده اند. پس از آن برندهای ژاپنی با 20% ، فرانسوی با 19% و کره ای با 14% قرار دارند. تنها 6% از بازدیدکنندگان اولویت اول خرید خودروی خود را  به خرید برندهای چینی اختصاص داده اند.
خودروهای شاسی بلند توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است

از موضوعات جذاب در حوزه خودرو میزان تمایل مشتریان به خرید کلاس های متفاوت خودرو است. بر همین اساس از بازدیدکنندگان در خصوص "نوع خودروی مورد علاقه” نیز سوال شده است. نتیجه جالب توجه در نتایج، تمایل 63% افراد به خرید انواع خودروهای SUV است. در مقابل 25% افراد تمایل به خرید خودروهای سدان دارند و تنها 12% تمایل به خرید خودروی هاچ بک داشته اند. توزیع تمایل بانوان به خرید انواع کلاس های خودرو، 56% خودروهای شاسی بلند، 28% خوروی سدان و 15% مدل های هاچ بک بوده است.           

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

منبع: تسنیم

کد خبر 748541

دیگر خبرها

  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)