Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین بابویی که امروز به ریاست فدراسیون ورزش دانش آموزی منصوب شد، معتقد است قهرمانی در تمام رشته ها ریشه در مدارس و ورزش دانش آموزی دارد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از ایسنا، حسین بابویی پس از انتخاب به عنوان رییس فدراسیون ورزش‌ دانش‌آموزی بیان کرد: از معاونت تربیت بدنی وزارت ورزش و جوانان تشکر می‌کنم که با تلاش‌های خود کمک کرد تا اولین مجمع انتخاباتی این فدراسیون برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی و تحلیل وضع موجود، زمینه رشد و ارتقای ورزش دانش‌آموزی را فراهم می‌کنیم. البته باید از زحماتی که روسای قبلی هم کشیده‌اند، تشکر کنیم.

بابویی در مورد اینکه این فدراسیون چقدر می‌تواند در بخش قهرمانی نقش پررنگ داشته باشد، گفت: هر چقدر ورزش دانش‌آموزی رشد داشته باشد و روی آن سرمایه‌گذاری شود آسیب‌های اجتماعی کمتر می‌شود و قهرمان‌پروری هم افزایش می‌یابد. در این مسیر که ما در آن قرار داریم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان هم باید کمک کنند. به هر حال این را هم باید در نظر بگیریم که قهرمانی در تمام رشته‌ها ریشه در مدارس و ورزش دانش‌آموزی دارد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۸۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان بیرجند گفت: در سال ۱۴۰۲ هزار و ۵۰۰ بانوی بیرجندی در ۱۹ گروه هدف آموزشی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند، حداقل یک مهارت جدید فرا گرفتند.


خانم طالبی افزود: سال گذشته ۱۱۶ دوره آموزشی در مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند برگزار که در مجموع برای متقاضیان، ۱۹۲ هزار و ۱۴۶ نفر ساعت آموزش اجرا شد.


وی گفت: در این مرکز ۵ کارگاه آموزشی در حرفه‌های صنایع چوب، صنایع چرم، گوهر تراشی، هنر‌های تجسمی و هنر‌های نمایشی دایر است که در آن در مجموع بیش از ۳۰ حرفه‌ی آموزشی بنا به تقاضای مهارت آموزان اجرا می‌شود.


رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان بیرجند افزود: در سال گذشته به ترتیب، دانش آموزان، متقاضیان مهارت آموزی و زنان خانه دار، بیشترین شرکت کننده در بین گروه‌های هدف مهارت آموزی بوده اند.


طالبی از راه اندازی فروشگاه و نمایشگاه دائمی مهرتاش در سال گذشته در این مرکز یاد کرد و گفت: در این نمایشگاه محصولات تولید شده کارگاه‌های آموزشی و همچنین محصولات کارآموزان مرکز که در خانه مشغول به تولید هستند عرضه می‌شود.


در این مکان علاوه بر فروش محصولات، سه غرفه در اختیار کارآموزان توانمند دوره‌های آموزشی قرار داده شده تا در تولید سفارشات تبصره ۷۵ این مرکز را همراهی کنند.

                                                                                     

دیگر خبرها

  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها در منطقه است
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه است/ موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ما قرار دارد