Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- فرمانده ناجا با اشاره به امنيت خوب حاکم در مرزهاي جمهوري اسلامي ، گفت: در صورت اختصاص اعتبار لازم از سوي دولت ، نيروي انتظامي براي انسداد مرزها آمادگي کامل دارد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار "حسين اشتري" در جمع خبرنگاران در شهر مرزي مريوان با اشاره به اينکه انسداد مرزها يکي از خواسته هاي قديمي ناجاست که از سال هاي گذشته مطرح بوده ، اظهار داشت: در صورت اختصاص اعتبار لازم از سوي دولت ، نيروي انتظامي براي انسداد مرزها آمادگي کامل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده ناجا با اشاره به اينکه نيروي انتظامي در کنار سپاه و ساير دستگاه ها با اعتبار داخلي خود براي انسداد مرزها در حد خود تلاش کرده است ، اظهار داشت: انسداد بخش اعظمي از مسير هاي مرزي انجام نشده و بخش هايي که انسداد شده است نياز به مرمت و بازسازي دارد.
سردار اشتري ، وضعيت امنيت در کردستان و استان هاي همجوار را خوب و مطلوب ارزيابي کرد و گفت: وضعيت مرزها بسيار خوب است ؛ هماهنگي لازم براي اجراي ماموريت هاي انتظامي در مرزها صورت گرفته ، اگر تحرکاتي توسط گروه هاي معاند در مرز صورت بگيرد با هماهنگي لازم که بين نيروهاي نظامي و انتظامي وجود دارد ، تمامي تحرکات و توطئه ها خنثي مي شود.
وي به اقدامات ناجا در مرزها براي مقابله با قاچاق کالا و پوشش برخي خلاء ها در اين رابطه با کمک دولت اشاره و تصريح کرد: نيروي انتظامي ، اقدامات خوبي را براساس مصوبات دولت و تاکيدات مسئولان کشور در بحث مقابله با قاچاق کالا ،  در مرزهاي کشور انجام داده است.
فرمانده ناجا با اشاره به برگزاري جلساتي با فرماندهان انتظامي ، مرزباني و مسئولان انتظامي کردستان و فرماندهان شمالغرب کشورگفت: جلسه بسيار خوب و پرباري در هنگ مرزي مريوان تشکيل شد و مباحث کاملي در خصوص تقويت امنيت مرز صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه نماز سیاسی-عبادی جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ که در مصلای امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد، گفت: عملیات تنبیهی وعده صادق توسط نیرو‌های مسلح، اثبات ظهور قدرت ایران در عرصه نظامی در جهان بود.


وی افزود: در این عملیات تنبیهی، هیمنه اسرائیل توسط موشک‌ها و پهپاد‌های ایرانی شکسته و این اتفاق بزرگ در تاریخ ماندگار خواهد شد.


حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: این حرکت بزرگ که آوازه آن در جهان پیچید، علاوه بر خوشحالی و احساس امنیت مردم، لرزه بر اندام دشمنان ایران و اسلام انداخت.


خطیب نماز جمعه اهواز با بیان اینکه مهم‌ترین مولفه‌ای که می‌تواند دشمن را به عقب براند، رسانه قوی است، اضافه کرد: قدرت رسانه برای مقابله با توطئه‌های دشمن می‌تواند از موشک هم قوی‌تر باشد.


وی اضافه کرد: اگر می‌خواهید عملکرد اسلام در دنیا را مشاهده کنید، باید به زندگی حضرت امیرالمومنین علی (ع) نگاه کنید.


امام جمعه اهواز حجاب در جامعه را مسئله‌ای بسیار مهم دانست و گفت: نیرو‌های انتظامی درحال اجرای طرح نور در زمینه چوشش حجاب است که طرحی قابل تقدیر است و همه نهاد‌ها و مردم باید در کنار نیروی انتظامی خدمت رسانی کنند تا بتوانیم فتنه‌ها و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.


حجت الاسلام موسوی فرد بر استمرار تذکر لسانی درخصوص پوشش مناسب و حجاب تاکید کرد و افزود: روش‌های مناسب برای نهادینه کردن حجاب و پوشش مناسب زن ایرانی باید در جامعه اجرایی شود.


وی یکی دیگر از مطالبه‌های مهم مردم از نیروی انتظامی را تقویت گشت‌های امنیتی برای مقابله با سرقت عنوان کرد و ادامه داد: امنیت و آسایش حق مردم است و دستگاه‌های اجرایی مربوط باید در این زمینه وظایف خود را انجام دهند و در کنار نیروی انتظامی باشند.


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه خطاب به مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان وظیفه دارند مشکلات مردم را بشنوند و برای رفع آنها تلاش کنند.


حجت الاسلام موسوی فرد افزود: مسئولان باید در زمینه تحقق شعار سال گزارش عملکرد واقعی خود را به مردم ارائه دهند.

دیگر خبرها

  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • عشایر فلسطینی طرح اشغالگران برای ایجاد هرج و مرج در غزه را خنثی کردند
  • تایوان: چین بعد از بازگشت بلینکن تحرکات نظامی خود را از سر گرفت
  • ۳ میلیون یورو در اختیار نیروهای مسلح برای انسداد مرزها +جزئیات مهم
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان