Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، مهدقرآن‌‌کریم و ولایت اصفهان در سالروز میلاد حضرت محمدمصطفی(ص) مسابقه  کتابخوانی «محمد (ص) مثل گل بود» و کتاب «پیاده آمده ام» را با موضوع سبک زندگی پیامبر اکرم (ص) ویژه کودکان و نوجوانان برگزار کرد.

مؤلف کتاب غلامرضا حیدری ابهری، مؤلف دهها کتاب در حوزه امور دینی کودکان است که در این کتاب چهل محور اصلی در سبک زندگی را برای کودکان عنوان کرده است، بگونه ای که کودکان حضور پیامبر (ص) را در زندگی عادی خود حس کنند و به راحتی بتوانند از آن حضرت الگو بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مسابقه بیش از دو هزار نفر در سراسر کشور در این مسابقه شرکت کردند. چهارشنبه 22 آذر ماه اسامی برندگان  این مسابقه اعلام شد که نفرات برتر شامل هادی ارباب  از آران و بیدگل، محمد مهدی جهانی تبار از کاشان و متین مؤمنی فر از مشهد هستند.

همچنین این مؤسسه مهد قرآن به مناسبت ایام اربعین حسینی نیز  اقدام به برگزاری مسابقه پیامکی از کتاب تازه به انتشار رسیده «پیاده آمدم» کرد که این اثر ‍تألیف حجج اسلام حجت اله جلالی و سید سعید موسوی  است.

برندگان این دوره از مسابقه نیز شامل هادی نعلبندی از یزد، یلدا گل صنملو از ارومیه و رضا اکبری از مشهد  انتخاب شدند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از دو عنوان کتاب در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، دو عنوان کتاب حوزه‌ی کودک و نوجوان با عنوان «مهمان کوچه» به نویسندگی اسماعیل اله دادی و «مامان من بابا است» به نویسندگی نسترن حاتمی در حوزه هنری استان در خرم آباد رونمایی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در این مراسم با تبریک اقدام جسورانه سپاه ایران علیه رژیم صهیونستی گفت: با تکیه بر توانمندی بالای فرزندان این مرز و بوم در فناوری‌های گوناگون به ویژه در عرصه نظامی و به برکت خون پاک امروز ایران اسلامی یک کشور مقتدردر خاورمیانه است.

احسان یاوری با تأکید بر اینکه زبان هنر اثرگذارترین زبان‌ها است، افزود: باید برای بیان دستاورد‌های انقلاب از این ابزار قدرتمند و ارزشمند استفاده کرد.

وی بر ضرورت آشنایی نسل نوجوان و جوان با شهید آوینی، سبک و اندیشه و افکار وی تاکید کرد و اظهارداشت: شهید آوینی نماد هنر متعالی، مردمی و انقلابی است و نسل جدید به ویژه هنرمندان جوان باید بیشتر و بهتر با شخصیت این شهید گرانقدر آشنا و وی را الگوی خود قرار دهند.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان لرستان نیز در این مراسم حمایت از هنرمندان، نویسندگان و چاپ کتاب را از اولویت های این کانون عنوان کرد و گفت: ۹۱ عنوان کتاب را در بیش از ده هزار جلد به کتابخانه های کانون های پرورش فکری استان اضافه کردیم که امیدواریم با ادامه این روند بتوانیم برای ارتقای فرهنگ مطالعه در جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان موثر باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود
  • کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را بالا ببریم
  • دشت طلایی محمد هادی ساروی؛ ملی‌پوش فرنگی قهرمان آسیا شد
  • کتابی که با آن تنها گریه کردم
  • معرفی برگزیدگان چهارمین مسابقه عکس حوادث و سوانح
  • پایان داوری چهارمین مسابقه سراسری عکس حوادث و سوانح  با محوریت خشکسالی
  • بسیاری از مردم هر سال منتظر برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هستند
  • رونمایی از دو عنوان کتاب در لرستان
  • مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فتح خون» برگزار می شود