Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@14:46:01 GMT

تنها راه حل قطعی رفع گودی و سیاهی زیر چشم

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۸۶۳۱

تنها راه حل قطعی رفع گودی و سیاهی زیر چشم

 تنها راه حل قطعی و آسان از بین بردن همزمان گودی و سیاهی زیر چشم تزریق چربی می باشد. در این روش از چربی خود شخص  در ناحیه شکم یا ران معمولا استفاده شده و پس از خارج کردن از بدن وخالص سازی به ناحیه زیر چشم ودر شرایط بی حسی تزریق می شود و بلافاصله باعث از بین رفتن سیاهی و گودی می شود در بعضی از بیماران نیاز به یک جلسه ترمیم حدود سه ماه بعد می باشد که مجدد فرایند تکرار و تزریق چربی صورت می گیرد و پس از آن بیمار چندین سال نیاز به اقدام دیگری جهت زیر چشم خود نخواهد داشت در این مطب هر نوبت چربی در همان جلسه خارج و تزریق می شود و از چربی فریز شده نوبت قبل استفاده نمی شود چون اعتقاد بر این هست که سلول های چربی یخ زده مرده و خود می تواند منبع عفونت باشد سعی من بر این است که همیشه بهترین انتخاب را به بیمار ارایه داده و در نهایت با نظر بیمار اقدام مورد نظر صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهت از بین بردن سیاهی چشم (فقط سیاهی و نه گودی) روش های دیگری مثل طب سوزنی مدرن ،مزوتراپی و هم انجام پذیر هست. هر چند در مورد روش آخر (prp)جدیدا تردید هایی مبنی بر سرطانزا بودن آن مطرح شده و انتخاب اول من نیست.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماته؛ چای گیاهی محبوب فوتبالیست‌ها که لاغرتان می‌کند!

چای گیاهی ماته (Mate) که در میان ستاره‌های فوتبال آمریکای جنوبی مانند لیونل مسی محبوب است، خاصیت لاغری نیز دارد. کارشناسان می‌گویند این نوشیدنی تلخ با بویی شبیه بادام زمینی، احتمالاً به دلیل کافئین موجود، متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد و سوخت چربی را تسریع می‌کند.

به گزارش روزیاتو، شاید همین خواص باعث شده که ناگهان ماته در میان فوتبالیست‌ها محبوبیت پیدا کند. مسی، یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال، به نوعی سفیر این نوشیدنی شده و اغلب عکس‌هایی از خود در حال نوشیدن ماته تازه دم، منتشر می‌کند. دیوید بکهام، که مسی را به تیم اینتر میامی دعوت کرد نیز تحت تأثیر او ماته را امتحان کرد.

مصرف ماته در میان ستاره‌های آرژانتینی، اروگوئه‌ای و حتی اروپایی مانند آنتوان گریزمان و پل پوگبا رایج است. اریک دایر، مدافع سابق تاتنهام نیز در جام جهانی ۲۰۱۸ اعتراف کرد که به این نوشیدنی اعتیاد دارد.

چای ماته مانند قهوه انرژی بخش است، اما طرفداران آن ادعا می‌کنند که سردرد و افت ناگهانی انرژی همراه با نوشیدن قهوه را ندارد. محققان می‌گویند ماته می‌تواند باعث کاهش وزن شود. یک مطالعه در برزیل در سال ۲۰۱۹ نشان داد که این نوشیدنی سبز خواص ضد چاقی دارد.

همچنین طی یک تحقیق در کره جنوبی در سال ۲۰۱۵ مشخص شد که افراد چاق با مصرف روزانه کپسول ماته می‌توانند تا ۰.۷ کیلوگرم وزن کم کنند. سایر مطالعات نیز مزایای مشابهی را گزارش کرده اند؛ مانند پژوهشی در نروژ در ۲۰۱۸ که نشان داد این مکمل میزان سوزاندن چربی را در هنگام ورزش افزایش می‌دهد.

با این حال، یک متخصص تغذیه می‌گوید که اثرات لاغری ماته ممکن است ناشی از کافئین آن باشد نه خود نوشیدنی. کافئین با افزایش سطح آدرنالین، متابولیسم چربی را تحریک می‌کند. ماته همچنین سرشار از پلی فنول‌های آنتی اکسیدان و محرک متابولیسم است. اما این متخصص معتقد است اگر رژیم سالم و ورزش را رعایت کنید، ماته اثر کمی روی کاهش وزن دارد.

دیگر خبرها

  • ماته؛ چای گیاهی محبوب فوتبالیست‌ها که لاغرتان می‌کند!
  • مردان سلبریتی که فیلر تزریق کرده‌اند
  • چربی شکم با چه نوشیدنی آب می‌شود؟
  • این دو نوشیدنی چربی‌های شکمتان را ذوب می‌کنند
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • نوشیدن این چای فشارتان را تنظیم می‌کند
  • کبد چرب و دردسرهایش
  • راه‌های کنترل قند خون صبحگاهی در افراد دیابتی
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن آسیب می رساند