Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ سرهنگ محمد بخشنده با اشاره به اجرای طرح« والعادیات یک» در شهر تهران، افزود: با اقدامات اطلاعاتی در رابطه با شناسایی نقاط آلوده، طرح برخورد با خرده فروشان، توزیع کنندگان مواد افیونی و همچنین جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر تهران در قالب طرح مذکور بنا به خواست مردم شب گذشته به اجرا درآمد، به صد درصد اهداف مورد نظرمان رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم در اجرای این طرح، انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر، برخورد و مبارزه با مواد فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر صنعتی و سنتی در پاتوق‌ها و جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح محلات تهران بود اظهار کرد: با اقدام اطلاعاتی و عملیات های مختلف همکاران در این زمینه، شب گذشته 275 قاچاقچی مواد مخدر و خرده فروش دستگیر و در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه تمام سعی پلیس در رسیدن به یک امنیت پایدار در جامعه است، تصریح کرد: در بحث مبارزه با موادمخدر به خصوص فروشندگان مواد افیونی با اجرای طرح مذکور بیش از 15 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر ادامه دار بوده و عزم خود را جزم کرده تا نقاط آلوده پایتخت را به طور کامل پاک سازی کنیم، گفت: از شهروندان خواست هر نقطه آلوده ای که در محله خود مشاهده کردند، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به ما اطلاع رسانی کنند که قطعا برخورد با آن برخورد خواهیم کرد.

سرهنگ بخشنده بیان کرد: طی سال های گذشته بیش از 350 نقطه در پایتخت به عنوان نقطه آلوده معرفی شد که اکنون با اجرای طرح برخورد مواد مخدر این نقاط به 140نقطه کاهش یافته است.

وی خاطر نشان کرد: با اجرای طرح «والعادیات یک» 43 معتاد متجاهر و ولگرد از شب گذشته تاکنون جمع آوری شده که این معتادان به کمپ های طرف قرا داد به منظور باز پروری منتقل شدند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر در آذربایجان شرقی کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین امیدی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این خصوص ۱۴ نفر قاچاقچی و ۲۷۲ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام‌های قضائی معرفی شدند.

وی همچنین افزود: یکهزار و ۳۲۰ نفر معتاد در آذربایجان شرقی نیز جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند در مجموع از این افراد تعداد ۴۳ دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتور سیکلت نیز توقیف و روانه پارکینگ شده است.

سرهنگ همچنین یادآور شد: برای ایجاد آرامش در محلات و مناطق مختلف شهری و روستایی، شهروندان می‌توانند اطلاعات خود در زمینه حضور و پاتوق معتادان متجاهر و فعالیت خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر در آذربایجان شرقی با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار دهند.

کد خبر 6083807

دیگر خبرها

  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۸ مواد فروش دستگیر شدند
  • دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده
  • ۱۴۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر در آذربایجان شرقی کشف شد
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/۸ مواد فروش دستگیر شدند
  • سرکرده فروش کوکائین در فضای مجازی دستگیر شد