Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@02:55:07 GMT

انتقاد از محتوای سخنرانی محمود عباس

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۸۹۲۰

انتقاد از محتوای سخنرانی محمود عباس

«محمد رشید» مشاور «یاسر عرفات» رئیس پیشین تشکیلات خودگردان فلسطین به متن سخنرانی «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست سازمان همکاری اسلامی در استانبول انتقاد کرد.

رشید در صفحه توییتر خود نوشت: ابومازن (محمود عباس) در سخنرانی خود در نشست سازمان همکاری اسلامی در استانبول فهرستی از مطالبات خود را از کشورهای جهان بیان کرد که یکی از مهم ترین آن قطع روابط با اسرائیل و تحریم اقتصادی آمریکا بوده است، اما از هیچ تصمیم جدی و قاطع فلسطینی خبر نداده و به عباراتی چون، بررسی خواهیم کرد، بازبینی خواهیم کرد و ادامه خواهیم داد اکتفا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور رئیس پیشین تشکیلات خودگردان فلسطین این پرسش را از محمود عباس نیز پرسیده است که وقتی خودت کاری را نمی خواهی انجام دهی چگونه از جهان انتظار داری که برای تو چنین کاری را انجام دهند.

پیشتر سید حسن نصرالله هم به فلسطینی ها توصیه کرده بود که در خط مقدم مقابله با اسرائیل و آمریکا باشند و کوتاهی آنها در مقابله با رژیم اشغالگر قدس، حمایت کردن دیگران از پرونده فلسطین را زیر سوال می برد.

امروز نشستی فوری با حضور برخی سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی از جمله حسن روحانی رئیس جمهور ایران،  در استانبول برای بررسی پیامدهای تصمیم اخیر دونالد ترامپ برای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی برگزار شده بود.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۸۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان

به گزارش «تابناک»، تصاویری از شگرد متفاوت محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور دولت های نهم و دهم برای دست ندادن با زنان خارجی در سفرهای رئیس جمهور سابق به کشورهای مختلف را ببینید.

 

دیگر خبرها

  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان+ فیلم
  • برگزاری نشست «گردشگری بدون مرز در فضای همکاری کشورهای عضو اکو»
  • حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول