Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@19:42:08 GMT

۵ صادر‌کننده بنابی نمونه کشوری شدند‌

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۹۲۴۰

۵ صادر‌کننده بنابی نمونه کشوری شدند‌

رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان بناب گفت: یک صادر کننده بنابی به عنوان صادرکننده ملی و استانی و چهار صادر‌کننده دیگر به عنوان صادر کنندگان نمونه استانی برگزیده شدند.

سیروس زاهدی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بناب با اشاره به پیشرو بودن بناب در مبحث صادرات، اظهار کرد: این شهرستان با وجود مردمانی پرتلاش و کوشش‌گر در عرصه صنعت و تجارت در استان آذربایجان شرقی همیشه حرف اول را می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان بناب، با بیان اینکه شهرستان بناب رتبه اول صادرات را در استان به خود اختصاص داده است، گفت: این امر امکان پذیر نبود مگر با همت و تلاش شبانه‌روزی فعالان عرصه تجارت، صنعت و کارخانه داران بناب.

وی افزود: طی سال جاری گمرک شهرستان بناب بیش از 39 هزار تن صادرات صورت گرفته است که این حاصل همت طلایه داران صادرات شهرستان است.

زاهدی‌فر از انتخاب 5 صادر کننده شهرستان بناب به عنوان صادرکنندگان نمونه ملی و استانی خبر داد و گفت: یک صادر کننده عنوان صادر کنندگان نمونه ملی و 4 صادر کننده بنابی دیگر عنوان صادرکننده نمونه استانی را کسب کردند.

وی در خاتمه با نام بردن اسامی این صادرکنندگان، گفت: شرکت مجتبی بناب  مصطفی حدادی، صادر کننده نمونه ملی، شرکت شکوه بناب رضا طبیبی، شرکت فجر بناب عبدالله حدادی، شرکت آذر تاک کریمی و مهدوی صادر کنندگان نمونه استانی و شرکت کاوه افروز به مدیریت آقای حسین نجفی به عنوان تولید کننده نمونه استانی انتخاب شد.

انتهای پیام/

R7887/P1377/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فرساد غفوری گفت: همزمان با سال ۱۴۰۳، سند ۱۱۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اشکذر صادر شد.

وی افزود: با تلاش و پیگیری کارکنان راه و شهرسازی و اداره ثبت شهرستان، سند ۱۱۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن اشکذر صادر و تحویل داده شد و با تلاش جهادی و برنامه‌های مختلف همچون طرح نذر خدمت اداره ثبت شهرستان، پرونده یک ساله نهضت ملی اشکذر بسته شد.

کد خبر 6089923

دیگر خبرها

  • وجود ۲ معلم نمونه کشوری در گلستان
  • تکریم شان معلم در این هفته بسیار مهم است/انتخاب۷معلم نمونه استانی
  • معلمان نمونه کردستان معرفی شدند
  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • چین اولین کشوری خواهد بود که خاک مریخ را به زمین می‌آورد
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • سند ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد