Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان-معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان گفت: دبیرخانه دائمی مسابقات آزاد مهارتی رایانه در زنجان تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از استانداری زنجان، فرامرز نیک سرشت در کارگروه تخصصی فناوری اطلاعات استان، با اشاره به توانمندی های زنجان در حوزه فناوری اطلاعات، اظهار کرد: با ایجاد و استقرار دبیرخانه دائمی مسابقات ملی مهارتی رایانه کشور در استان، می توان هر سال با اعلام یک موضوع و محور تخصصی، نسبت به برگزاری این دوره از مسابقات اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سالانه با اعلام محورهای مشخص برای این مسابقات، می توان زمینه حضور تخصصی دانشگاهیان و متخصصین حرفه ای در حوزه های آی تی، تولید نرم افزار، اپلیکیشن و استارت آپ ها را فراهم کرد و نسبت به معرفی متخصصین فعال هر حوزه، تجاری سازی و ورود این افراد به بازارهای کار حرفه ای، اهتمام جدی داشت.

نیک سرشت به هدفگذاری های انجام شده در زمینه تبدیل زنجان به یکی از قطب های برق، الکترونیک و آی تی کشور اشاره کرد و یادآور شد: در راستای تحقق این هدف باید زمینه حضور و فعالیت سرمایه گذاران جهت تامین و آماده سازی زیرساخت های فنی لازم در زنجان فراهم شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان با اشاره به ویژگی های خاص استان در راستای تبدیل شدن به قطب برق، الکترونیک و آی تی در کشور، گفت: با توجه به این قابلیت ها و پتانسیل استان، به نظر می رسد باید دبیرخانه دائمی مسابقات ملی آزاد مهارتی رایانه در استان تشکیل شود.

نیک سرشت ادامه داد: برای استقرار و گسترش دولت الکترونیک در استان، ایجاد شهر هوشمند و نیز تبدیل زنجان به قطب برق و آی تی، از ورود سرمایه گذاران به استان، حمایت و استقبال می شود و تمامی دستگاه های اجرایی و شهرداری ها نیز موظف به همکاری لازم با سرمایه گذاران هستند.

وی استفاده از خدمات فنی ارائه شده از سوی متخصصین بومی استان و کشور را در جهت حمایت از اشتغال و تولید دانش بومی، بسیار موثر دانست و خاطر نشان کرد: با ارائه پیشنهاد به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، می توان تمامی دستگاه های اجرایی را مکلف به استفاده از خدمات فنی و مالکیت معنوی ارائه دهندگان نرم افزارهای رایانه ای بومی استان و کشور کرد تا با این الزام، از ایجاد و توسعه اشتغال در زمینه فعالیت های فنی رایانه ای حمایت شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌گیری از ظرفیت استادان در مقوله آراستگی و شئونات رفتاری دانشگاه‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست هم‌اندیشی رؤسای واحد‌ها و مراکز آموزشی و مسئولان حراست دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان با حضور جمعی از مسئولان این دانشگاه‌ در سالن سردار سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن گرامیداشت روز معلم، وعده صادق را یوم‌الله دیگری دانست و گفت: این افتخار جمهوری اسلامی است که البته نه رژیم صهیونیستی بلکه در واقع این یک جنگ جهانی بود که ایران در این زمینه تجربه کرد، جنگ جهانی که مقابل انگلیس، فرانسه، آمریکا و رژیم فاسد صهیونیستی و بعضی از کشور‌های در واقع عرب خودفروخته‌ای که در این میان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر ثابت کردند که انقلاب اسلامی ریشه در دنیا دارد و اساساً این موجب افتخار ماست.

حجت‌الاسلام قاسم قاسمی عنوان کرد: موضوع حجاب و عفاف ریشه در آیات قرآن دارد و هم فقها در این زمینه فتوی دارند و اساساً یک واجب شرعی و یک واجب قانونی‌ است که تصریح قانون اساسی ماست و اساساً یک مسئله سیاسی هم می‌تواند قلمداد به آن پرداخته شود و فرمایش حضرت آقا فصل‌الخطاب و حجت موجه برای ما بوده و امروز این حرکت را با عملیاتی که دوستان ما در نیروی انتظامی کشور آغاز کردند، شاهدیم، امیدوارم این موضوع به ظهور برسد.

وی با بیان اینکه گیلان استانی است که سهم خود را به انقلاب اسلامی ثابت کرده است، افزود: گیلان یک استان فرهیخته است. فصل تمایز استان گیلان با دیگر استان‌ها در این است که سهم خود را در انقلاب اسلامی به معنای واقعی ثابت کرده و بیش از ۸ هزار شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد. مردمانی باورمند، مردمانی عمیقاً معتقد انقلابی و در واقع در این زمینه استان گیلان ما یک استان متمایزی با وجود همه داشته‌های ما به‌لحاظ فرهنگی، علمی، سیاسی و اجتماعی استان گیلان حیات خلوت بعضی استان‌ها شده که لازم است متولیان فرهنگ در این خصوص چاره‌اندیشی کنند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به نقش استادان در دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: باید گفت نقش استادان در بحث حجاب و عفاف بسیار مهم است و باید از ظرفیت استادان در مقوله آراستگی و شئونات رفتاری در دانشگاه بهره‌مند شد. 

در پایان این نشست هریک از روسای واحد‌ها و مسئولان حراست دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • بهره‌گیری از ظرفیت استادان در مقوله آراستگی و شئونات رفتاری دانشگاه‌ها
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 
  • ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان در زنجان شکل گرفت
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • هیچ گونه سرمایه‌گذاری دائمی‌تر از تربیت و تعلیم نیست
  • لزوم شکل‌گیری دبیرخانه دائمی رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان/ برگزاری ره‌آورد فناورانه