Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران شرایط انجام مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شهریورماه سال جاری را اعلام کرد.اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: با عنایت به اینکه فرم اطلاعات فردی گزینش (صلاحیت‌های عمومی) در زمان تشکیل پرونده اولیه از داوطلبین اخذ شده و در اختیار هسته گزینش آموزش و پرورش شهر تهران قرار گرفته است؛لذا پذیرفته شدگان این مرحله لزومی به مراجعه حضوری به این اداره کل ندارند و باید منتظر تماس تلفنی هسته گزینش برای انجام مصاحبه به منظور تایید صلاحیت‌های عمومی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اعلام نهایی نظر گزینش، پذیرفته شدگان نهایی توسط این اداره کل، تعیین منطقه شده و پذیرفته شدگان پس از مراجعه به منطقه محل خدمت، اقدامات مربوط به آزمایشات پزشکی (صحت مزاج)، معرفی جهت اخذ گواهی عدم سوء پیشینه و .... انجام خواهند داد.

تذکرات مهم:

۱- اطلاع از منطقه خدمتی تعیین شده پذیرفته شدگان نهایی (بعد از اعلام نظر هسته گزینش) از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به نشانی  www.tehranedu.ir   ابلاغ خواهد شد.

۲- پذیرفته شدگان نهایی پس از اعلام نظر هسته گزینش آموزش و پرورش شهر تهران، باید از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش نسبت به ثبت‌نام، جهت شرکت دوره مهارت آموزی اقدام کنند.

شایان ذکر است عدم ثبت‌نام به موقع در سایت وزارت آموزش و پرورش، به منزله انصراف از استخدام خواهد بود.

۳- پذیرفته شدگان باید از مراجعه به این اداره کل خودداری کرده و تمامی مراحل را از طریق همین سایت پیگیری کنند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج

نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کارنامه مرحله اول آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ۱۴۰۳ صادر شد.

متقاضیان می‌توانند نتایج آزمون را از طریق مراجعه به سایت سنجش از طریق آدرس https://register1.sanjesh.org/NoeEmpApKrnElem140301/ مشاهده کنند.

کد خبر 746868

دیگر خبرها

  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • آغاز گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار از ۵ اردیبهشت
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد
  • نتایج آزمون استخدامی معلمان منتشر شد | جزئیات مراحل چهارگانه بررسی مدارک، معاینه پزشکی، ارزیابی تکمیلی و گزینش | اعلام مدارک مورد نیاز
  • اطلاعیه اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج
  • به کارگیری ۲۸ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در مدارس ابتدایی