Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - ایرنا - معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: زمینه های لازم برای مشارکت سمن های همدان در قالب طرح های مختلف در برگزاری هرچه بهتر رویداد گردشگری 2018 فراهم است.

اسدالله ربانی مهر عصر چهارشنبه در نشست مجمع عمومی سمن های جوانان همدان اظهار کرد: با توجه به اهمیت برگزاری این رویداد مهم بین المللی، ارائه طرح ها پیرامون رویداد گردشگری همدان 2018 در اولویت اصلی قرار دارد ضمن اینکه نشاط اجتماعی، گردشگری و کارآفرینی دیگر طرح های مورد حمایت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: سمن ها همواره از جایگاه بسیار مهمی برخوردار هستند و برهمین اساس ایده ها و نظرات آنها به عنوان یکی از هسته های اثرگذار در جامعه حایز اهمیت است.
ربانی مهر افزود: امروزه نشاط اجتماعی جوانان دراولویت برنامه های حوزه جوانان دولت تدبیر و امید است و برهمین اساس زمینه های لازم را برای ارائه طرح های قابل اجرا در این بخش را مهیا ساخته ایم تا سمن ها با برنامه و هدف مشخص در این مسیر گام بردارند.
وی با اشاره به افزایش ایجاد سمن ها در حوزه های مختلف گفت: تا پایان سال سمن های جوانان به 110سمن خواهد رسید.
ربانی مهر خاطرنشان کرد: در حالیکه تقویت سمن های شهرستان ها در اولویت قرار دارد اما انتظار داریم نمایندگان مجلس در راستای افزایش اعتبار مالی حوزه جوانان در بودجه کل کشور اهتمام ویژه را داشته باشند.
وی افزود: بیشترین فعالیت سمن های زیرمجموعه اداره ورزش و جوانان استان همدان در حوزه های گردشگری، علمی پژوهشی، سبک زندگی اسلامی و خانواده و فضای مجازی، خیریه، آسیب های اجتماعی، مذهبی، اجتماعی، کارآفرینی و فرهنگی هنری است.
براساس آمارها هم اکنون بیش از 30 درصد از جمعیت همدان را جوانان تشکیل می دهند و این استان یکی از هفت استان دارای جمعیت جوان کشور به شمار می رود.
سازمان های مردم نهاد (سمن ها) این استان در بخش ورزش و جوانان بیش از هشت هزار عضو فعال دارد.
هم اینک 95 سمن در همدان فعالیت دارند.
استان همدان حدود یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت دارد.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال تداوم می‌یابد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمدصادق معتمدیان در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به نامگذاری سال جاری تحت عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" از سوی مقام معظم رهبری، افزود: با توجه به نقش موثر فعالان بخش خصوصی و به ویژه تشکل‌های فعال اقتصادی در تولید و اشتغال، از ارائه راهکار‌های این بخش در تحقق شعار سال و تدوین برنامه‌های عملیاتی در این زمینه استقبال می‌کنیم.   وی همچنین تقویت تشکل‌های صنفی و فعالان بخش خصوصی را از اولویت‌های استان در سال جاری عنوان کرده و اظهار داشت: تشکل‌های صنفی به عنوان پل ارتباطی بین فعالان اقتصادی و دولت می‌توانند در احصای موانع و مشکلات موجود در مسیر تولید و شناسایی ظرفیت‌های مهم اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان نقش موثری ایفا کنند..   استاندار آذربایجان‌غربی به اهمیت فراهم کردن زمینه‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذار در استان در سالجاری نیز اشاره کرده و افزود: در این زمینه تغییر فرهنگ و نگرش جذب سرمایه‌گذار و استفاده از افراد دغدغه‌مند توسعه استان در مدیریت‌ها و بدنه کارشناسی دستگاه‌های متولی ضروری است.   وی بر روانسازی خدمات جذب سرمایه گذاری، رفع موانع و مشکلات در این حوزه و همچنین فراهم کردم امکانات لازم برای سرمایه‌گذاران از جمله زمین مناسب تاکید کرد.   معتمدیان همچنین ایجاد منطقه ویژه اقتصادی ارومیه - سرو را الگوی مناسبی از مشارکت بخش خصوصی در فعالیت‌های اقتصادی استان عنوان کرد و افزود: سرمایه‌گذار منطقه ویژه اقتصادی ارومیه - سرو، بدون دریافت هیچگونه تسهیلات دولتی و با اتکا به سرمایه خود در آماده‌سازی زیرساخت‌های این منطقه فعالیت می‌کند و امیدواریم با اتمام زیرساخت‌های لازم، زمینه حضور فعالان اقتصادی در این منطقه فراهم شود.   وی در ادامه با قدردانی از دستگاه قضایی استان جهت رفع مشکلات قضایی واحد‌های صنعتی مشکل‌دار، افزود: احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال، به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در دولت سیزدهم با جدیت پیگیری شده و در سال جاری نیز این روند با استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی از جمله ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، ادامه خواهد یافت.   استاندار آذربایجان‌غربی بر ضرورت احیای واحد‌های راکد و نیمه راکد در استان نیز اشاره کرده و یادآور شد: با فعال شدن این واحدها، سرمایه‌های منجمد بخش خصوصی به چرخه تولید باز گشته و زمینه اشتغال و سرمایه گذاری و همچنین رونق تولید در استان فراهم خواهد شد.

دیگر خبرها

  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری ایران و پاکستان در حوزه انرژی فراهم است
  • راه‌حل‌های یک پژوهشگر علوم اجتماعی برای افزایش جمعیت
  • شهر خلاق، فرصتی برای مشارکت مردم
  • فرهنگسازی در حوزه پسماند با کمک گروه‌های اجتماعی بانفوذ در کشور
  • اهمیت نقش حمایتی مسئولان در جذب و ماندگاری سرمایه‌گذاران در همدان
  • بسترهای مشارکت و حضور فعال مردم در تولید و اقتصاد را فراهم کنیم
  • چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ برگزار شد
  • مجلس زمینه فعالیت مدافعان کشور برای کسب قدرت بازدارندگی را فراهم کرد
  • احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال تداوم می‌یابد
  • طالبان:حکومت سابق افغانستان زمینه فرار داعشی‌ها را فراهم کرد