Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@10:29:11 GMT

چالش جالب بازیکنان بایرن مونیخ + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۰۸۴۵

چالش جالب بازیکنان بایرن مونیخ + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ چالش جالب بازیکنان بایرن مونیخ با حضور آرتور ویدال , فرانک ریبری , توماس مولر و رافینا را مشاهده می کنید.

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

 

انتهای پیام/

تمرینات تیم بایرن مونیخ + فیلم

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۰۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین با وجود مصدومیت به اردوی تیم ملی انگلیس می‌رود

ستاره انگلیسی بایرن مونیخ با وجود مصدومیت، تیم ملی کشورش را در بازی های ملی ماه مارس همراهی خواهد کرد. 

طرفداری | هری کین با وجود مصدومیت مچ پا در بازی روز شنبه بایرن مونیخ مقابل دارمشتات، به اردوی تیم ملی انگلیس ملحق خواهد شد. کاپیتان سه شیرها در دقایق پایانی این بازی مصدوم شد و از بازی بیرون رفت. در بیانیه باشگاه آمده که کین توسط پزشکان تیم ملی و با هماهنگی پزشکان بایرن مونیخ تحت درمان قرار خواهد گرفت. انگلیس شنبه آینده در ومبلی مقابل برزیل و سه روز بعد در 26 مارس مقابل بلژیک بازی های دوستانه انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: 

خبر بد برای بایرن مونیخ و انگلیس؛ هری کین مصدوم شد! / عکس

تاریخ‌سازی شاهزاده در بوندسلیگا؛ هری کین رکورد 60 ساله را شکست!

توماس توخل: امیدوارم مصدومیت هری کین جدی نباشد؛ موسیالا باید فرم خوبش را حفظ کند

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها