Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزيرتعاون، کارورفاه اجتماعي اعلام کرد : به زودي سه مرکز درماني دراستان فارس افتتاح مي شود .
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت تعاون،کارو رفاه اجتماعي دکتر علي ربيعي عصر امروز درچهاردهمين سفراستاني خود در جلسه شوراي اداري استان فارس افزود : هدف‌گيري فقر مطلق و کاهش آن براساس نظريه هاي علمي و برنامه ريزي هاي دقيق در بودجه 96 آغازشده و ادامه مي‌يابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي از طرح ارتقاء اعتبارات سلامت از 7 هزار ميليارد به 20 هزار ميليارد تومان خبرداد .
وزيرتعاون، کارورفاه اجتماعي افزود : دولت در سال جاري چند برنامه مهم دارد که در بخش پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي وپيش بيني صندوق رفاه با هدف گيري فقر مطلق از جمله اين برنامه ها به شمار مي رود .
دکترربيعي تاکيد کرد : درمباحث رفاه و اشتغال با پاشيدن پول مشکل حل نمي شود بلکه با برنامه ريزي دقيق بايد حرکت کرد و دولت بدون سر و صدا برنامه ريزي هاي دقيق خود را انجام داده است.
وي اشاره کرد : سياست رفاهي بايد توانمندساز باشد و امروز به اين سمت حرکت کرده ايم . شاخص ديگر موضوع صندوق هاي بازنشستگي است چرا که در سال هاي نه چندان دور 30 ميليون سالمند خواهيم داشت که براي مترادف نشدن سالمندي با معلوليت برنامه ريزي هايي انجام داده ايم .
وزيرتعاون ، کارورفاه اجتماعي جزئيات بودجه هاي درنظرگفته شده براي اشتغال و شوراي آسيب هاي اجتماعي را تشريح کرد و افزود : بايد از ظرفيت ها به خوبي استفاده شود .
دکترربيعي با تاکيد برتوسعه گردشگردي اين بخش را درتوسعه اقتصادي بسيار تاثيرگذار توصيف کرد .

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل حکشتی به زودی در دستان تامین‌اجتماعی؟!

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، الیاس طهماسبی | در تاریخ ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، شرکت کشتیرانی‌ ج.‌ا.‌ایران با افشایی بر روی کدال، خبر از واگذاری ۱۷ درصد از سهام مالکیت خود توسط دولت به سازمان تامین اجتماعی خبر داد؛ اگرچه موضوع در نگاه اول ساده به‌نظر می‌رسد ولی سهامداران حکشتی نباید از این مسئله به سادگی عبور کنند! امّا چرا؟! ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J04

دیگر خبرها

  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است
  • کاهش ۹ درصدی حوادث ناشی از کار در کشور
  • وزیر تعاون: بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
  • بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند | توضیحات وزیر کار درباره لایحه جامع اشتغال
  • کنترل حکشتی به زودی در دستان تامین‌اجتماعی؟!
  • متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی
  • هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی