Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-08@15:32:00 GMT

اردوی شبانه‌روزی شاگردان شفر

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۱۵۰۷

طبق صلاحدید شفر ،بازیکنان تیم فوتبال استقلال از فردا به مدت 2 روز ادرویی را در تهران برگزار می کنند.به گزارش بلاغ، استقلالی‌ها از فردا اردوی شبانه روزی را به مدت ۲ روز برگزار می‌کنند تا خود را برای دیدار با ایرانجوان بوشهر آماده کنند.

طبق صلاحدید شفر ،بازیکنان تیم فوتبال استقلال از فردا به مدت 2 روز ادرویی را در تهران برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی پوشان از فردا در 2 نوبت صبح و عصر تمرینات خود را در زمین صنایع دفاع نوبنیاد پیگری می کنند و سپس در هتل شیان اسکان خواهند یافت.

به این ترتیب استقلالی ها از فردا اردوی شبانه روزی ای را به مدت 2 روز برگزار می کنند تا خود را برای دیدار با ایرانجوان بوشهر آماده کنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۱۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سواحل استان بوشهر مواج و متلاطم است

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از فردا تا روز جمعه با وزش بادهای شمالی، سواحل استان به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود، ضمن اینکه در ساعاتی از وقت امروز و فردا با رشد ابر در برخی نقاط بویژه ارتفاعات شرقی استان، احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، طی ساعاتی وزش باد و در برخی نقاط بخصوص ارتفاعات شرقی استان افزایش ابر با احتمال رخداد ناپایداری موقت جوی، از فردا افزایش باد و در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

وی گفت: جهت وزش باد امروز غالباً جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعات و از فردا به تدریج شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ و در سواحل ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعات پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا امروز ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و از فردا به تدریج ۹۰ تا ۱۸۰ و در فراساحل تا ۲۱۰ سانتی متر خواهد بود.

کد خبر 6099340

دیگر خبرها

  • وضعیت ناگوار یک بازار تاریخی در نصف‌جهان/از ویراژ شبانه‌روزی موتورسیکلت‌ها تا سدمعبرهای مغازه‌داران
  • برگزاری اردوی شاگردان کاوه در مازندران فقط با ۶ کشتی‌گیر
  • آغاز اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی در کرمانشاه
  • فردا؛ آغاز اردوی تیم‌های ملی کاراته بانوان
  • سواحل استان بوشهر مواج و متلاطم است
  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت