Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مالکان باشگاه استقلال خوزستان اعضای جدید هیئت مدیره این تیم را معرفی کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، پس از انتقال مالکیت باشگاه استقلال خوزستان به عبدالرضا موسوی، مالکان این باشگاه، اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال خوزستان معرفی شد.

امیر سلطانی، هدایت ممبینی، عبدالنبی شولی و مانی شریفی اعضای جدی هیئت مدیره آبی‌پوشان خوزستان هستند و عضو دیگر این هیئت در جلسات بعدی معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند فرهنگی خوزستان مبنایی برای فعالیت‌های فرهنگی است

به گزارش خبرنگار مهر، مجید منادی صبح امروز سه‌شنبه در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی خوزستان در سال ۱۴۰۳ که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که امروز در روز میلاد آقا امام حسن مجتبی (ع) و در ایام ماه مبارک رمضان توانستیم برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور را رونمایی کنیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان گفت: یکی از خلأها و نقاط خلأ فرهنگی که در کشور و در استان وجود داشت، نبود یک نقشه و سند جامع و کامل برای فعالیت‌های فرهنگی و حوزه کلان فرهنگی بود که این کار در خوزستان انجام شد.

وی افزود: در کل کشور ۱۲ یا ۱۳ استان موفق شدند سند خود را در یک فرآیند طولانی با حضور بخش عمده‌ای از کارشناسان و دستگاه‌هایی که پایش‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی را انجام دادند، تدوین کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان با بیان اینکه سند فرهنگی استان چند ماه پیش آماده شده بود، تصریح کرد: این سند امروز با حضور حاج آقا خسرو پناه، سایر اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و اعضای شورای فرهنگ عمومی استان رونمایی شد که یک مبنایی برای فعالیت‌های فرهنگی است.

منادی عنوان کرد: قصد داریم از فعالیت‌های موازی، بدون برنامه و بدون نگاه کلان، دوری کنیم که این سند می‌تواند موضوع را هدایت، ریل گذاری و مسیر حرکت را مشخص کند و از این رو کار مؤثر و خوبی می‌تواند شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه مجموعه نظام و شورای فرهنگی عمومی «خوزستان» را به عنوان قرارگاه فرهنگی می‌داند، اظهار کرد: امیدواریم با این نگاه بتوانیم مجموعه فعالیت‌های استان را در یک ریل مشخص و با یک هدف مشخص شکل دهیم تا پراکنده‌کاری و موازی کاری صورت نگیرد و کارها به گونه‌ای نباشد که بی‌اثر یا کم اثر باشد بلکه کارها با برنامه باشد و این خلأ را به این صورت پُر کنیم.

کد خبر 6062831

دیگر خبرها

  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • معرفی اعضای کادر فنی جدید صنعت نفت آبادان؛ امید به نجات در قعر جدول
  • دستیاران کمالوند در نفت معرفی شدند/ ادامه همکاری الماس سیاه با آبادانی‌ها
  • اعضای هیئت دولت در جمع خبرنگاران
  • زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • سند فرهنگی خوزستان مبنایی برای فعالیت‌های فرهنگی است
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان