Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@18:01:35 GMT

بازسازی صحنه سرقت مسلحانه طلافروشی در گچساران+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۱۹۴۷

بازسازی صحنه سرقت مسلحانه طلافروشی در گچساران+تصاویر

‍‍‍‍‍‍

سارقان مسلحی که در شهریوماه امسال با حمله به یک طلافروشی در گچساران اقدام به سرقت و قتل کرده بودند عصر امروز برای بازسازی صحنه این جنایت اینبار دست بسته به محل بازگردانده شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازآفتاب جنوب،صبح امروز در گچساران، بازسازی صحنه سرقت مسلحانه صورت گرفت تا زوایای دیگر این قتل و سرقت مسلحانه مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سرقت مسلحانه از طلافروشی باب الحواحج گچساران که در ۶ شهریورماه امسال رخ داد دو نفر از مالکان طلافروشی(مرحوم قدم خیر و پسرش) به قتل رسیدند و یک نفر نیز زخمی شد و ۴۵ کیلو گرم طلا نیز به سرقت رفت.

پس از وقوع این حادثه شناسایی عوامل در دستور کار گرفت و تیمی متشکل از پلیس آگاهی و اطلاعات استان و فرماندهی انتظامی شهرستان برای شناسای و دستگیری سارقان تشکیل شد.

در یکی از استان‌های همجوار یکی از عوامل که قصد فروش مقداری طلا را داشت، دستگیر شد.دو سارق اصلی که قصد داشتند مقداری از طلا‌ها را برای فروش به یکی از استان‌های همجوار ببرندنیز در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در مسیر شناسایی و دستگیر شدند.

سارقان اصلی که دو برادر بودند به همراه یک قبضه اسلحه کلاشینکف که در سرقت استفاده کرده بود دستگیر و در اختیار پلیس آگاهی استان قرار گرفتند.

محل اختفاء مقداری از طلا‌ها را که سارقان در زیر خاک پنهان کرده بودند نیز توسط پلیس کشف شد.

گفتنی است کارآگاهان پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد پس از نزدیک به سه ماه تلاش، موفق شدند سارقان طلافروشی در خیابان بلادیان گچساران  را در عصر چهارشنبه 15آذرماه جاری در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند. 

انتهای پیام

گچساران دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند

سرهنگ هادی کیان مهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته در پی سرقت تلفن همراه و وجه نقد یکی از شهروندان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفت.

وی افزود: در این رابطه کارآگاهان در کمتر از ۵ ساعت و با اقدامات هوشمندانه پلیسی ۲ برادر که از سارقان سابقه دار بودند را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف گوشی تلفن همراه مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارقان تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و در تحقیقات تکمیلی به بزه ارتکابی خود اعتراف و سپس با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087882

دیگر خبرها

  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • سرقت با پابند الکترونیکی؛ پلیس از راه رسید
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان