Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساختمان چند منظوره در روستای داودآباد قرچک با حضور امامی امنین معاون استاندار و مسئولان قرچک کلنگ زنی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل ازقرچک آنلاین، ضساختمان چند منظوره در زمینی به مساحت۷۵۰متر مربع ،با اعتبار یک میلیارد ۲۰۰ میلیون ریال در سه طبقه در روستای داودآباد قرچک با حضور امامی امنین معاون استاندار و مسئولان قرچک کنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین عباسی بخشدار قرچک در مراسم افتتاح پروژه های شهر گفت: هرجا تعامل بین مسئولان و مردم باشد کارها راحت ار پیش رفته و هم افزایی ایجاد می شود و در صورت نبود تعامل کارها متوقف می شوند.

وی گفت: هیچ چیز لذت بخش تر از خدمت به مردم نیست و وقتی مردم از ما راضی باشند خداوند از ما راضی است.
عباس با اشاره به این ساختمان چند منظوره بیان کرد: این ساختمان دارای ساختمان ورزشی، اداری و فرهنگی است و با تلاش بخشداری و دهیاری به زودی ساخت آن شروع خواهد شد.

انتهای پیام/ م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ابوطالب شفقت روز دوشنبه در نشست با فرماندهان فراجای استان لرستان گفت: استان لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه تعامل مردم و پلیس، عامل موفقیت پلیس است افزود: تحقق اهداف و ماموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود و در این راستا براساس گزارش‌های اعلام شده در لرستان فرایند خوبی وجود دارد.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و صحنه‌هایی که از خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های امریکا منتشر شده افزود: رفتار پلیس امریکا نسبت به دانشجویان، استادان و فیلسوفانشان بدترین رفتار انسانی است و این درحالی است که جامعه امنیتی ما با حضور مردم ایجاد امنیت می‌کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900949

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • جایگاه شورا به درستی در جامعه نهادینه نشده است
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان