Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@05:08:41 GMT

طرز تهیه فیله گوشت گاو به سبک ویلینگدان

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۱۹۷۸

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284                      

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان: تشکیل صف‌های طولانی برای تهیه گوشت تقصیر اصلاح‌طلبان است!

کیهان نوشته است: دستور غلط سرپرست اصلاح‌طلب دفتر وزیر جهاد کشاورزی درباره توزیع گوشت قرمز در میادین بهمن و امین‌آباد تهران که موجب ایجاد صف‌های طولانی در طی روز‌های گذشته شد بار دیگر علاقه عجیب اصلاح‌طلبان به فرستادن مردم در صف را نشان داد! این در حالی است که عرضه گوشت قرمز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز وجود دارد و به‌صورت بشقابی‌عرضه می‌شود، اما در این فروشگاه‌ها خبری از ایجاد صف نیست.
 
پیگیری‌ها حاکی است؛ عرضه گوشت به‌صورت لاشه‌ای و شقه‌ای در میادین بهمن و امین‌آباد، بر اساسنامه شاهرخ رمضان‌نژاد؛ سرپرست وزارتی اصلاح‌طلب دفتر وزیر جهاد کشاورزی به رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران انجام شده است. دخالت‌های سرپرست وزارتی دفتر وزیر جهاد کشاورزی در حوزه‌هایی که تخصص لازم را ندارند در چند ماه اخیر، موجب وهن وزارت جهادکشاورزی و دولت شده است. بالاخره پس از چند روز سوءاستفاده دشمنان ایران، معاون بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که رویه غلط توزیع گوشت در میادین بهمن و امین‌آباد متوقف شده و قرار شد این گوشت‌ها در بشقاب‌های آماده توزین‌شده با لیبل قیمت در اختیار شهروندان قرار گیرد.

tags # تورم سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟ مغز انسان چند ثانیه پس از جدا شدن سر از بدن زنده می‌ماند؟

دیگر خبرها

  • (ویدیو) طرز تهیه کباب کوبیده مرغ و گوشت به روش خلاقانه و خاص
  • (ویدیو) طرز تهیه واویشکای گوشت گوسفند و گوجه توسط آشپز مشهور افغانی
  • تجربه خریدی آسان و لذت‌بخش از داروخانه آنلاین زیوش
  • طرز تهیه مالپوآ "کیک نیمرو" توسط آشپز پاکستانی (فیلم)
  • طرز تهیه یک غذای سنتی با مرغ، سیب زمینی (فیلم)
  • طرز تهیه واویشکای گوشت گوسفند و گوجه توسط آشپز مشهور افغانی (فیلم)
  • طرز تهیه کباب کوبیده مرغ و گوشت به روش خلاقانه و خاص (فیلم)
  • کیهان: تشکیل صف‌های طولانی برای تهیه گوشت تقصیر اصلاح‌طلبان است!
  • پخت نان به طبخ یک غذای محلی با گوشت بره و سیب زمینی (فیلم)
  • کشف بیش از یک تن گوشت غیر قابل مصرف در کرمانشاه