Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شهرداری شهرگلستان گفت: مجموعه مدیریت شهری نسبت به افزایش مسیرهای جایگزین اطراف پروژه زیرگذر سه راهی آدران توجه ویژه‌ای دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عرب سرپرست شهرداری شهرگلستان در گفت‌و گو باخبرنگار بهارستانه باتاکید بر عنایت مجموعه مدیریت شهری نسبت به مشکلات عبور و مرور رانندگان گلستانی، تصریح کرد: خیابان پوشش در راستای افزایش معابر جایگزین مسیر شهرستان رباط کریم به شهرگلستان در جاده ساوه و پروژه زیرگذر سه راهی آدران بازگشایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به جزئیات انجام این پروژه، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعریض خیابان پوشش را به اتمام برسانیم تا تردد شهروندان محله قلعه‌میر به سمت جاده ساوه و بلعکس مرتفع شود تا مشکلات ترافیکی ورودی قلعه‌میر تا حد امکان رفع شود.

علیرضا عرب همچنین به مشکلات خیابان پوشش و وردی شهرک قلعه‌میر در سه راهی آدران اشاره کرد و تبیین کرد: طرح تعریض این خیابان به‌منظور سهولت تردد شهروندان، روان سازی و کاهش بار ترافیکی در دستور کار شهرداری شهرگلستان قرار گرفته است که در گذشته این معبر مسدود شده بود.

وی در رابطه با دلیل مسدود شدن خیابان پوشش، تاکید داشت: قسمت ورودی این خیابان دو متر عرض داشت و با نخاله‌ریزی غیرمجاز، مشکلات تردد برای شهروندان ایجاد نموده بود که با تلاش مجموعه شهرداری و مصوبات شورای اسلامی شهرگلستان این معبر با عقب نشینی ۹ متری یک ملک تعریض و مجدداً بازگشایی شد.

سرپرست شهرداری شهرگلستان درپایان باتوجه به اینکه مسیرهای جایگزین در اطراف پروژه زیرگذر سه راهی آدران ایجاده شده است، افزود: با بازگشایی این معبر شهروندانی که قصد سفر به گلستان و رباط کریم را دارند می توانند به آسانی از معبر عبور نموده و وارد اتوبان آیت الله سعیدی (جاده ساوه) شوند.

انتهای پیام/ م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌ای به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال به مدت شش ماه آغاز شد که این پروژه در راستای تسهیل در عبورومرور و ایمنی بالاتر برای شهروندان در خروجی شهر اصفهان به سمت تهران بوده‌ است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با اظهار کرد: پس از احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار که برای تسریع در عبور و مرور شهروندان احداث شده، این پروژه به دلیل تردد بالا، عرض کم ترافیکی موجود در خروجی میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم و حوادث ایجاد شده در این مسیر آغاز و در حال اجراست.

وی افزود: ۳۰ درصد ردیف اعتباری برای تعریض، ساماندهی و ایمن‌سازی خروج میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم در ۱۴۰۲ اختصاص داده شد و عملیات اجرایی آن نیز در ماه‌های پایانی سال قبل آغاز گردید و ۷۰ درصد بودجه آن در سال جاری تأمین اعتبار گردید.

سلطان‌آقایی با اشاره به تأثیرگذاری این پروژه در منطقه و شهر اصفهان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین تأثیرات این پروژه کاهش آلودگی هوا و تسهیل ترافیک به‌دلیل روان‌سازی ترددها است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در سطح منطقه خاطر نشان کرد: امسال بودجه عمرانی منطقه بیش از ۳۰ درصد افزایش و هم اکنون در حال تکمیل پروژه‌های قبلی و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های جدید هستیم.

کد خبر 747753

دیگر خبرها

  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • صحنه ای وهمناک در انگلیس؛ اسب های خونین در خیابان های لندن | عکس
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • اسب‌های سرگردان و زخمی ارتش در خیابان‌های لندن
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی