Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@21:03:46 GMT

شفر مهاجم خارجي خود را انتخاب نکرده است

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۲۲۳۱

شفر مهاجم خارجي خود را انتخاب نکرده است

خبرگزاري آريا - سرمربي آلماني استقلال هنوز بازيکن خارجي خود را انتخاب نکرده است.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، بعد از منتفي شدن اضافه شدن بازيکناني مانند قاضي و تبريزي که رضا افتخاري روز سه شنبه اعلام کرد، خريد يک مهاجم خارجي براي استقلال قطعي شد و اين روزها اسامي زيادي پيرامون استقلال شنيده مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گلزن جاماييکايي و يا بازيکن تيم ملي هندوراس از جمله اسامي بودند که طي روزهاي گذشته نام آنها پيرامون استقلال شنيده مي شد تا خط حمله آبي هاي تهراني را ترميم کنند؛ اما شنيده ها حاکي از اين است که سرمربي آلماني آبي ها هيچ گزينه‌اي را به باشگاه معرفي نکرده است.
سرمربي استقلال هنوز ليست ورود خود را انتخاب و هيچ بازيکني را به باشگاه براي ترميم خط حمله استقلال معرفي نکرده است. آبي هاي تهراني البته قطعا يک مهاجم خارجي را جذب خواهند کرد که معرفي و روند جذب اين بازيکن احتمالا طي روزهاي آينده آغاز خواهد شد.
ورزش 3
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی پس از ۴ سال حضور در تیم فوتبال پورتو و با توجه به عملکرد خوبی که از خود نشان داد مورد توجه سران باشگاه اینتر ایتالیا قرار گرفت و با توجه به اینکه قرارداد او با باشگاه پورتو پرتغال تا پایان فصل جاری اعتبار دارد این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی رسماً راهی اینتر می‌شود.

«پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر در جدیدترین اظهارات خود پیرامون فعالیت‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه در پایان فصل، اظهار داشت: ما در فصل آینده ۴ مهاجم خواهیم داشت و اینکه گفته می‌شود ۵ مهاجم در اینتر حضور خواهند داشت، صحت ندارد.

او ادامه داد: «جاشوا زیرکزی» و «آلبرت گوموندسون» دو بازیکن باکیفیت عالی هستند اما به این معنی نیست که ما آنها را خواهیم خرید. مهاجم جدید اینتر (مهدی طارمی) قبلاً به توافق نهایی با ما دست یافته است.

لازم به ذکر است پس از سردار آزمون که در عضویت تیم رم ایتالیا قرار دارد، مهدی طارمی دومین بازیکن حال حاضر تیم ملی ایران است که به زودی راهی یک باشگاه مطرح ایتالیایی خواهد شد.

کد خبر 6091863

دیگر خبرها

  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند