Web Analytics Made Easy - Statcounter

باتیستوتا از نستا و مالدینی به عنوان بهترین مدافعان دوران حرفه ای خویش نام برد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گابریل باتیستوتا مهاجم اسبق فیورنتینا، درباره بهترین مدافعان سابق و حال حاضر دنیای فوتبال صحبت کرد.

در کنار راموس و پیکه، یکی از مدافعان امروزی که باتیستوتا به وی علاقه خاصی دارد، فدریکو فازیو مدافع رم است؛ این مدافع آرژانتینی قبل از پیوستن به رم، در تیم تاتنهام حضور داشت و عملکرد ضعیفی داشت اما در تیم پایتخت ایتالیا عملکردی فوق العاده از خود نشان داده است

وی در مصاحبه با مارکا می گوید:

بهترین مدافعان در دوره من؟ بارسی، نستا، مالدینی و چاموت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می کنم که دریبل زدن این مدافعان از دریبل زدن مدافعان امروزی سخت تر بود. امروزه، من علاقه خاصی به سرخیو راموس، پیکه، ماسکرانو، گودین، واران و فازیو دارم.

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب بایرنی‌ها: در هر وضعیتی گل می‌خواهند!

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات عجیب تقابل بایرن مونیخ و آرسنال همچنان ادامه دارد. در بازی رفت که در ورزشگاه امارات برگزار شد، اتفاقی بین داوید رایا و گابریل ماگالاش رخ داد که باعث اعتراض بایرنی‌ها شد.

ماجرا از این قرار بود که رایا پس از سوت داور برای شروع مجدد بازی، توپ را به گابریل پاس داد اما مدافع آرسنال به اشتباه توپ را با دست برداشت و سپس آن را به رایا برگرداند تا بازی ادامه پیدا کند. داور توجهی به این صحنه نداشت و پنالتی‌ای نگرفت، در حالی‌که بازیکنان بایرن و توماس توخل به‌شدت به این تصمیم اعتراض کردند.

امشب هم در دیدار برگشت یک اتفاق دیگر رخ داد. در حالی‌که بازی متوقف شده بود و آرسنالی‌ها در کنار میکل آرتتا جمع شده بودند و در حال توجه به توضیحات تاکتیکی‌ او بودند، ناگهان بایرنی‌ها توپ را به جریان انداختند و به قصد گلزنی به سمت دروازه رفتند. داور بلافاصله سوت زد و بازیکنان بایرن را متوقف کرد که این تصمیم هم با اعتراض آنها مواجه شد.

با این حال به‌نظر می‌رسد در این مورد حق با بایرن نیست چون داور پیش از آن بازی را متوقف کرده بود و سوتی برای آغاز مجدد بازی به صدا درنیامده بود.

دیگر خبرها

  • وضعیت عجیب ارسلان مطهری در تراکتور
  • تصمیم عجیب بایرنی‌ها: در هر وضعیتی گل می‌خواهند!
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • گلزنی در فوتبال با چاشنی تحقیر مدافعان حریف! / فیلم
  • بیش از 60 بازیکنی که مقهور تکنیک و قدرت دریبل‌زنی کریستیانو رونالدو شدند / فیلم
  • دوری یک ماهه مدافع تراکتور از میادین فوتبال
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور
  • آزادمنش: روز سختی را برای استقلال رقم خواهیم زد
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • مدافع چلسی: Dune 2 بهترین فیلمی است که تا به حال دیده‌ام