Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@12:17:52 GMT

تقدیر خبرنگار ایرنا از سوی مدیرکل هواشناسی قم

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۲۶۰۷

تقدیر خبرنگار ایرنا از سوی مدیرکل هواشناسی قم

قم - ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان قم از خبرنگار ایرنا مرکز قم به دلیل تهیه اخبار موثر در زمینه فعالیت های این سازمان تقدیر کرد.

به گزارش ایرنا ، یحیی زارع روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی با قدردانی از فعالیت های رسانه های گروهی بویژه ایرنا دررابطه به تبیین اهمیت دستاوردهای نظام ، ابراز امیدواری کرد که اصحاب رسانه بیش از پیش در این زمینه تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اهمیت نقش رسانه دراطلاع رسانی و بیان نقاط ضعف و قوت دستگاه های اجرایی ، این روند را تسهیل کننده بهبود فعالیت ها و خدمات رسانی به مردم ذکر کرد.
وی در پایان با اهدای لوح سپاس از خدمات و تلاش های بهمن اطمینان در راستای تهیه اخبار و گزارش های موثر در رابطه با سازمان هواشناسی استان قم تقدیر کرد.
7403/ 6133/ خبرنگار - محسن آقاگلی ** انتشار - جعفرمسلمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۲۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر هوایی از مناطق سیل‌زده بلوچستان + فیلم

حجم کم سابقه سیلاب شهرها و روستاهای منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان را فرا گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتیاری، حجم کم سابقه سیلاب شهرها و روستاهای منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان را فرا گرفته است.

حجم بارش‌ها به اندازه‌ای بوده که محسن حیدری مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان از شکسته شدن رکورد بارش 10 ایستگاه‌های هواشناسی بارانسنجی منطقه بلوچستان در جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: از ایستگاه‌های چابهار 146.4، زرآباد 270، کهیر 121، کنارک 247، شارک 247، پلان144، تیس 141، مومان143، بانست 175 و بریس 117 میلیمتر بارندگی گزارش شده که رکوردهایی جدید محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه گزارش این میزان بارش از این 10 ایستگاه از بدو تاسیس تاکنون بی سابقه بوده است، داد: از 155 ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شده، از زاهدان 29.5، راسک 47، نیکشهر 92.1، ایرانشهر 79.5، بمپور 91.5، دلگان67، خاش 30.1، سراوان 45، مهرستان 66، نصرت آباد 7.5، میرجاوه 3.5، زابل 8.7 و زهک 13.3 میلیمتر باران گزارش شد.

حیدری بیان کرد: از پنجشنبه در سطح استان به ویژه ارتفاعات شرقی و جنوبی استان رگبار بهاری و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: توصیه می‌شود از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه ها خودداری، از محصولات کشاورزی محافظت، از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و در ترددهای جاده‌ای احتیاط شود.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۶۰ هزار نفر در ایلام در زمینه دامداری
  • تصاویر هوایی از مناطق سیل‌زده بلوچستان + فیلم
  • جیرفت بیشترین بارش استان کرمان را به خود اختصاص داد
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • ناریجه؛ کترینگ و تهیه غذا در زمینه سفارش‌گیری غذای سازمانی
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • تدوین فرهنگ‌نامه شهدای غریب در اسارت استان بوشهر
  • عملیات سپاه برای آزادی‌خواهان جهان امیدآفرین بود
  • تقدیر نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی تقدیر کردند