Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس مجلس گفت: در حوزه هاي بين الملل و منطقه اي، تحولاتي رخ داده که بي تاثير در مناسبات داخلي هم نبوده و لازم است در شرايط موجود، درست تصميم گرفته شود.
به گزارش سرويس سياسي جام نيـوز، علي لاريجاني در جلسه شوراي اداري گيلان افزود: تحولات بين المللي اخير، نشان مي دهد که دولت ايالات متحده، روش ايضايي را براي جمهوري اسلامي دنبال مي کند؛ البته امروز آمريکايي ها هستند که زير ميز مي زنند و در زمينه هاي مختلف اعم از برجام و ديگر مسائل دغدغه ايجاد مي کنند و نمونه بارز آن، بيانيه اخير رئيس جمهوري آمريکا در انتقال پايتخت رژيم صهيونيستي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس مجلس شوراي اسلامي افزود: معلوم است کار آنها، بي حساب و کتاب و عجولانه است؛ هرچند که پشت آن نقشه اي هست چراکه اين کار در منطقه آشفتگي سياسي ايجاد کرده و همه اين شرايط بيانگر آن است که رفتار آمريکا، سنجيده نيست و لازم است ايران با دقت نظر بيشتري گام بردارد.
وي با اشاره به ضربه خوردن جدي تروريسم در عراق و سوريه و نقش بي بديل و تاثيرگذار ايران اسلامي گفت: رهبر معظم انقلاب در هدايت اين امور، نقش راهبري ايفا کردند و شوراي عالي امنيت ملي نيز گام هاي موثري در اين راه برداشت و محاسبات دشمنان ، غلط از آب درآمد.
وي با تصريح اينکه بايد در مسير پيشرفت کشور صحيح گام برداشته و استقامت داشته باشيم، گفت: لازم است از تجربه ها و دستاوردهاي گذشته درست استفاده کنيم و دستاويز برخي سلايق قرار نگيرد و در اين زمينه، هماهنگي در کل کشور وجود دارد و تدابير رهبري معظم انقلاب، راهگشاست.
لاريجاني همچنين بر ضرورت افزايش همبستگي ها ، هماهنگي ها و هم افزايي ها در داخل کشور و نيز پرهيز از برخي چالش هاي دروني تاکيد و اضافه کرد: اختلاف نظر و سليقه هايي نيز که در کشور وجود دارد، طبيعي است و در سطح قواي سه گانه، هماهنگي و رفت و آمدهاي فکري وجود دارد.
وي با اشاره به وجود چالش هايي مهم در حوزه هاي اقتصادي، سياسي و بين الملل اظهار داشت: عقل صلاح انديش مي گويد بايد همگرايي ها بيشتر شود و هرچه تعامل بيشتر باشد، دستاوردهايمان نيز فزون تر خواهد بود.
ايرنا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد دانشجوی فعال زن آمریکایی از لابی‌ صهیونستی ایپک

دریافت 25 MB کد خبر 6091310

دیگر خبرها

  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • فیلم/انتقاد دانشجوی فعال زن آمریکایی از لابی‌ صهیونستی ایپک
  • انتقاد دانشجوی فعال زن آمریکایی از لابی‌ صهیونستی ایپک
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم