Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا یاسر هاشمی رفسنجانی چهارشنبه در نشست هم اندیشی خیرین حوزه سلامت شیروان اظهار کرد: در طرح توسعه بیمارستان، احداث همراه سرای بیمار باید یکی از مولفه های اصلی بیمارستان باشد.
وی با بیان اینکه این طرح جزو استانداردهای جدی بیمارستان است اظهار کرد: هم اکنون کلان شهرها با مشکل همراه سرای بیمار مواجه هستند که این خود باعث به وجود آمدن شرایط نامناسب برای همراهان بیمار در اطراف بیمارستان ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: برای این طرح فرصت مطالعات در تهران، کلان شهرها و بیمارستان های فوق تخصصی و ... را پیدا کردیم که امید است بزودی با انجام آن خدمات مطلوب تری به همراهان بیمار ارائه دهیم و شرایط مطلوب و خوب ایجاد شود.
یاسر هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه هم اکنون در کشور هزار تخت بیمارستانی کمبود داریم افزود: هنوز در نیمه راه است که بتوانیم آن را تامین کنیم که هر تخت 5 میلیارد ریال هزینه دارد و استاندارد هر هزار نفر 1.5 تخت موجود است.
فرزند رییس فقید هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بهترین شاخص درمانی، گسترش درمانی خوب است که باید در حوزه درمان خدمات خوبی بتوانیم ارائه دهیم.
فرماندار شیروان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی منشاء خیر و برکت برای نظام جمهوری اسلامی بودند و یکی از پرچم داران اصلی مبارزه با رژیم پهلوی بود.
امین رضا مرآتی اظهار کرد: مشی آیت الله هاشمی رفسنجانی، مشی اعتدال و عقلانیت و یک مسیر مستمر و به سمت تکامل بود از سویی مشی مورد قبول همه متفکران و دل در گرو نظام داشتند بود.
وی با بیان اینکه دلبستگی ایشان به امام و رهبری ذره ای کم نشد گفت: ایشان از جایگاه بالایی برخوردار بودند و آنچه باعث ماندگاری و اصالت ایشان شد اندیشمندی و متفکر بودن ایشان بود که همیشه مورد احترام بودند.
شهرستان شیروان با 157هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سید حسین قدسی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۲۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای اعضای بدن بیمار مرگ مغزی در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مسئول تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گفت: کلیه‌های و کبد بیمار مرگ مغزی جدا در بیمارستان کاشانی جدا و به ۳ بیمار زندگی دوباره بخشید.
رمضان نژاد افزود: سید تقی طاهری چم کاکایی ۴۴ ساله بر اثر سقوط از ارتفاع در بیمارستان کاشانی شهرکرد بستری و پس از تایید مرگ مغزی اعضای بدن وی اهداء شد.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال این دومین عمل جدا سازی اعضاء در استان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

 

دیگر خبرها

  • اهدای اعضای بدن بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • هم‌افزایی شهرداران کلان‌شهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • هم‌افزایی شهرداران کلانشهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • ارتقای کیفیت زندگی شهری به کمک رشد هوشمند
  • نشست ادواری شهرداران کلان شهرها و مراکز استان ها در مشهد+ عکس
  • نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در مشهد+ عکس
  • مطالبه ۳۰ همتی شهرداری مشهد از دولت
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • توضیحات علوی‌تبار درباره ادعای رئیسی در خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی/سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!