Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی این اداره کل، سعید مازندرانی اظهار کرد: در راستای واگذاری این تسهیلات به افراد جویای کار و کارآفرین، تاکنون در استان طرح هایی به ارزش 150میلیارد ریال به بانک ها معرفی و حدود 40 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: سقف پرداخت وام به طرح مشاغل خانگی 100میلیون ریال است و افرادی که مدارک مهارتی و فنی و حرفه‌ای داشته باشند، می توانند از آن برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مازندرانی همچنین بر نظارت در حوزه هزینه کرد تسهیلات تاکید کرد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: امسال 120 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای روستاها در نظر گرفته شده که سهم استان گلستان 3.8 درصد معادل چهار هزار و 300 میلیارد ریال است، این وام ها یک سال تنفس دارد و می تواند در توسعه اقتصاد روستاها موثر باشد.
وی یادآور شد: افزون بر 46.5 درصد جمعیت استان در روستاها زندگی می کنند و این مناطق ظرفیت ‌خوبی برای توسعه اقتصادی و اجرای طرح‌ های اشتغال ‌زا دارد.
به گفته وی؛ در گلستان بیش از پنج هزار نفر فارغ ‌التحصیل رشته ‌های آی‌ تی و آی‌ سی‌ تی داریم که می توان از این توانمندی در جهت توسعه تجارت الکترونیک بهره مند شد.
3014/1648
دریافت: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۲۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حقیقی صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار کرد: در سال اقدامات خوبی در حوزه جوانان اتفاق افتاد و میزبان برنامه‌های کشوری همچون نماشو و جامعه پرداز در همدان بودیم.

وی تصریح کرد: سال گذشته ۱۶ سازمان مردم نهاد اعتبارنامه فعالیت را از اداره کل ورزش و جوانان دریافت کردند.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات فرزند آوری افزود: در ۱۲ ماهه سال گذشته ۱۱ هزار و ۴۲۵ میلیارد ریال تسهیلات فرزندآوری در استان پرداخت شد که نسبت به مشابه سال ۱۴۰۱ رشد ۲۸ درصدی داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: بانک‌های ملی، کشاورزی، صادرات و تجارت ۴ بانک پیشرو در پرداخت تسهیلات فرزندآوری در همدان بودند.

وی با اشاره به تسهیلات ازدواج نیز گفت: در سال گذشته تسهیلات ازدواج به ۱۷ هزار و ۹۱۰ نفر پرداخت شده که تحقق ۸۶ درصدی را داشته و ۲ هزار ۸۲۵ نفر نیز در صف دریافت تسهیلات هستند.

حقیقی افزود: مبلغ ۳۶ هزار و میلیارد ریال وام ازدواج توسط بانک‌های همدان پرداخت شده که به ترتیب بانک‌های ملی، صادرات، ملت، تجارت و سپه بیشترین پرداختی را داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به اشاره به پرداخت تسهیلات ماده ۱۸ و ۱۶ در سال گذشته گفت: سال گذشته ۵۷ نفر از تسهیلات ماده ۱۸ و ۱۶ بهره مند شدند و ۱۰۲ میلیارد ریال در این قالب تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد.

وی با اشاره به برگزاری افزایش جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در سال ۱۴۰۲؛ تصریح کرد: در سال گذشته ۱۱۲ ستاد ساماندهی در سطح استان برگزاری شده که نسبت به مشابه آن در سال ۱۴۰۱؛ رشد ۴۰ درصدی را دارا است.

کد خبر 6083999

دیگر خبرها

  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • ۶۸ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر گلستان پرداخت شد
  • وصول بیش از 161 هزارمیلیارد ریال درآمد از بخش های مختلف استان یزد
  • پرداخت ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی
  • عشایر استان مرکزی ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند
  • ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی پرداخت شد