Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه اعلام کرد که سوریه در صورت عدم دستیابی به صلح، با خطر تجزیه مواجه است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه اعلام کرد که سوریه در صورت عدم دستیابی به صلح، در معرض تجزیه قرار دارد.

«استفان دی میستورا» گفت: معارضان سوری برای گفتگوی مستقیم اعلام آمادگی کردند اما هیات دولت سوریه برگزاری مذاکرات مستقیم با معارضان را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین افزود: برای پایان دادن به جنگ در سوریه زمانی برای تلف کردن وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: در پی انتشار هدفمند برخی اخبار درباره انتصابات دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران، این دانشکده با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده مرکب از اعضایی با شخصیت حقوقی و حقیقی است که برخی از اعضای حقوقی آن عبارتند از: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده یا نماینده تام‌الاختیار (خانم دکتر انسیه خزعلی) دبیر ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی یا نماینده تام‌الاختیار (خانم دکتر جمیله علم الهدی) دبیر ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی یا نماینده تام‌الاختیار (خانم دکتر فهیمه فرهمندپور) مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری (خانم دکتر فخرالسادات نصیری) مشاور امور زنان و خانواده رئیس دانشگاه تهران (خانم دکتر فاطمه یزدیان) طبق این اطلاعیه، این افراد به اعتبار شخصیت حقوقی خود در شورای راهبردی دانشکده جدید التأسیس علوم خانواده عضو هستند که می‌توانند نماینده‌ای را برای حضور در شورا معرفی کنند.

کد خبر 849231 منبع: ایران برچسب‌ها دانشگاه تهران خبر ویژه جمیله علم الهدی سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها کشور را سروسامان می‌دهد
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر