Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عضو دفتر سياسي جبهه دموکراتيک براي آزادي فلسطين روز چهارشنبه اعلام کرد قدس خط قرمز و يکي از مهم ترين مباني فلسطينيان است و چشم پوشي از اين مباني مخاطراتي به همراه دارد.
طلال ابوظريفه گفت: تحرک و پويايي خوبي در برخي از کشورهاي عربي ، اسلامي ، اروپايي و آمريکا در حمايت از حقوق مردم فلسطين ايجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابوظريفه افزود: ما تصميم دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا را در به رسميت شناختن قدس به عنوان پايتخت ابدي و دايمي رژيم اشغالگر اسرائيل نقض آشکار قوانين بين المللي مي دانيم و اعتراضات مردمي در سرتاسر جهان تنها با لغو اين تصميم پايان خواهد يافت.
وي اظهار داشت قدس خط قرمز و يکي از اصول تغيير ناپذير فلسطين است و چشم پوشي و بي توجهي به اين تصميم ترامپ خطراتي به همراه دارد. بنابراين رهبران فلسطيني بايد از اين حرکت بين المللي حمايت کنند و راه را براي جوانان و گروه هاي مردمي به منظور ورود به ميدان مقابله با رژيم اشغالگر در هر منطقه اي از جهان باز کنند.
از سوي ديگر فيصل ابوشهلا عضو شوراي قانونگذاري فلسطين گفت: زماني که حقوق فلسطينيان و آرمان ملي فلسطين تهديد مي شود همه دفاع و ابراز همبستگي مي کنند.
ابوشهلا افزود موضع کاخ سفيد و حمايت يکجانبه آن از رژيم اشغالگر اسرائيل باعث وحدت فلسطينيان شد.
وي اظهار داشت آمريکا و اسرائيل در شوراي امنيت منزوي شده اند حتي متحدان آمريکا مانند کانادا نيز از اين تصميم ترامپ حمايت نکردند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت فعالیت الجزیره در فلسطین اشغالی/ گانتز: شانس توافق کاهش یافت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، کابینه رژیم صهیونیستیی امروز یکشنبه دربارهٔ توقف فعالیت شبکهٔ الجزیره در فلسطین اشغالی به اجماع رسید.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل دربارهٔ این تصمیم نوشت: «الجزیره یک شبکهٔ تهییج‌کننده است.»

وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی هم الجزیره را یک شبکهٔ «آسیب‌رسان به امنیت اسرائیل» دانست و گفت: این تصمیم بلافاصله وارد فاز اجرا خواهد شد.

شبکه الجزیره تاکنون بسیاری از اقدامات ضدبشریِ ارتش اسرائیل را در نوار غزه فاش کرده و تعدادی از خبرنگاران این شبکه و اعضای خانواده‌های آنان تاکنون در حملات اسرائیل به غزه به شهادت رسیده‌اند.

گانتز: بستن دفتر الجزیره شانس توافق را کاهش می‌دهد

بنی گانتز، وزیر کابینه جنگی اسرائیل در واکنش به این خبر گفت: تصمیم بستن دفتر خبرگزاری الجزیره در اسرائیل همزمان با مذاکرات در قاهره، شانس به نتیجه رسیدن این مذاکرات را کم می‌کند.

گانتز و دیگر وزیران هم‌حزبی او رأی گیری امروز کابینه نتانیاهو برای بستن دفتر خبرگزاری الجزیره را تحریم کردند.

گانتز همچنین گفته با این اقدام در مجموع موافق است ولی زمان‌بندی آن را مناسب نمی‌داند.

به گفته ناظران، این تصمیم اختلافات میان قطر که صاحب این شبکه تلویزیونی است و رژیم صهیونیستی را در میانه مذاکرات حماس و اسرائیل تشدید خواهد کرد.

نتانیاهو پیش از این الجزیره را متهم کرده و گفته بود: «این شبکه تلویزیونی به امنیت اسرائیل لطمه وارد کرده، فعالانه در کشتار ۷ اکتبر (۱۵ مهر)  علیه اسرائیلی‌ها مشارکت کرده وعلیه ارتش اسرائیل فتنه‌گری کرده است.»

پس از اصرار نخست‌وزیر اسرائیل، پارلمان رژیم صهیونیستی ( کنست) در تاریخ ۱۳ فروردین، قانونی موقت موسوم به «قانون الجزیره» را  تصویب کرد که به کابینه اجازه تعطیلی این شبکه را می‎داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره
  • ممنوعیت فعالیت الجزیره در فلسطین اشغالی/ گانتز: شانس توافق کاهش یافت
  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود
  • واکنش رژیم صهیونیستی به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری
  • اسرائیل: در پاسخ به تصمیم ترکیه اقدامات «مهم و عملی» اتخاذ کرده‌ایم
  • بایدن در دو نسخه؛ سرکوب زنان آمریکایی و حمایت از زنان ایرانی