Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@22:55:12 GMT

تاثير رابطه مقعدي بر زندگي جنسي

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۳۹۳۹

تاثير رابطه مقعدي بر زندگي جنسي

خبرگزاري آريا -

تاثير رابطه مقعدي بر زندگي جنسي
1- مهمترين عارضه اي که مجامعت از طريق مقعد (پشت- دُبُر) براي زن دارد اين است که چون لذت حقيقي جنسي براي زن از طريق مقاربت از فرج و مجراي تناسلي حاصل مي شود نه از طريق مقعد، بنابراين زن دچار سرد مزاجي و بي ميلي جنسي شده و در آينده نزديک خود را موجودي مي يابد که وسيله دفع شهوت شده و خودش نبايد از اين عمل خدادادي لذتي ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


2. زن در اين نوع ارتباط دچار درد بسيار شديدي خواهد شد كه گاه تا مدتي امكان راه رفتن درست را از او خواهد گرفت ضمن اينكه اين درد فراوان، هيچ لذتي از اين رابطه جنسي براي او باقي نخواهد گذاشت.
3. از آنجا که ساختمان مقعد طوري است که ظرفيت پذيرش آلت مرد را ندارد (برخلاف واژن يا فرج که خاصيت ارتجاعي و لغزنده دارد) و هر لحظه امکان آسيب ديدگي ماهيچه حلقوي (اسفنگتر) دهانه مقعد و حتي پارگي آن وجود دارد. درنتيجه زن گرفتار درجاتي از بي اختياري مدفوع شده و نيازمند جراحي و عوارض بعدي مي شود. چون مرد در حال لذت جنسي فقط به فکر دفع شهوت خود است و حرکات بدون کنترل او هر لحظه مي تواند به زن آسيب فيزيکي وارد کند.
4. مقعد محل ذخيره فضولات دستگاه گوارش (مدفوع) است که حاوي ميکروبها فراواني است. در اثر مالش و دخول آلت مرد اين ميکروبها مي توانند وارد دستگاه تناسلي مرد شده خود و او را به عفونتهاي خاصي مبتلا سازند. در حالي که مقاربت از راه واژن يا فرج چنين عوارضي به همراه ندارد.
5- مخاط مقعد بسيار طريف و نازک است و احتمال پارگي و انتقال ويروس ايدز از طريق آن به داخل خون زياد است و حتي يکي از علل شيوع ايدز در غرب از طريق جنسي لواط و مقاربت از طريق مقعد است.
6- از آنجا که دهانه مقعد داراي ماهيچه اي حلقوي است، مانند يک کش محکم دور آلت مرد را گرفته و در لحظه خروج مني مانند يک سد عمل مي کند و در اثر اين عمل احتمال پس زدن مني به عقب و فشار به کيسه هاي مني و غده پروستات و عوارض ناشي از آن خيلي زياد است.
7 - و ديگر اينکه از جمله عوارض مقاربت از راه مقعد ابتلاي مرد به زود انزالي در آينده است و در نتيجه نمي تواند آنگونه که بايد از همبستري با همسرش لذت ببرد و بنابراين دچار سردمزاجي شده و مشکلات روحي پيدا خواهد کرد.
8- با توجه به اين که ، سيستم فيزيولوژيکي زن اين چنين است که لذت حاد و حقيقي جنسي را معمولا از همان مجراي طبيعي و خدادادي اش احساس مي کند، از اين رو با مجامعت از همان طريق طبيعي ، رابطه اي دو طرفه برقرار شده و دو طرف به نحو رضايتمندي از يکديگر لذت مي برند، اما نزديکي از مقعد نميتواند صد درصد برآورده کننده ي حاجت روحي و جنسي زن باشد، در ادامه ي اين فرآيند زن با عدم اشباع و ارضا ميل جنسي برخورد کرده و نوعي روان پريشي در ابعاد عصب و عاطفه پيدا مي کند خلاصه اينکه او در اين حالت ، فقط ابزاري براي لذت بري يک سويه ي مرد قرار گرفته و نمي توان عکس العمل مناسب آن هم با جهت گيري لذت بري متقابل جنسي داشته باشد.
9. در ادامه‏ روند قبل، مرد همچنان به پر کردن ظرفيت جنسي خود مشغول شده و در عرض چند لحظه کوتاه به حدّ بالاي کام‏گيري (اُرگاسمِ فعّال) ميرسد و سريعاً حجم بالاي شهوت را با بيرون ريختن مني، تخليه ميکند. امّا طرف مقابل، به دليل ويژگي دير فعّالي جنسي، هنوز در تکاپوست تا به نحوي خود را هماهنگ با مرد کرده و دستِ کم به همان اندازه که او لذّت برده، غريزه را پاسخ دهد. ولي هنوز در نيمه راه است که مرد با ريخته شدنِ سريع (و بلکه ناخواسته ‏ي) مني به بيرون، به مرحله سرد حسيّ جنسي وارد شده و نميتواند پاسخگوي خوبي به واکنشِ جنسي زن (که هم اينک گرمِ رابطه‏ سازي است) باشد.
در نتيجه اين زن است که ناکام ميماند و لذا همچنان برداشتِ زن و سهم جنسي اش کمتر از مرد خواهد بود (پس، در عين رضايت، کراهت هم باقي است. چون ديگر دل زن به اين حالات خوش و آرامي نمي گيرد و به هر حال، درصدي - حتي اندک - از ضربه‏ هاي روحي به سيستم عصب و اُرگانيسم زن وارد ميشود).
10. چون دخول از قسمتِ دُبُر، توأم با محدوديّت‏هاي فيزيولوژيک مرد و زن است؛ از اين رو، نياز به شدّت و سختي از سوي مرد و لزوم اثرپذيري منفعلانه‏ ي زن بوده و اين فشار به مقعد زن، عصب‏هاي تناسلي مرد را تحريک کرده و موجب فعاليت کيسه ‏ي مني و در آخر، انزال زودرسِ منيِ مرد مي شود. مشکلِ بعدي، از هيجان افتادنِ مرد، سستي عضلات، دوگانگي مزاجِ جنسي و حتّي سردمزاجي مرد است. به عبارتي، فقط زن آسيب ‏پذير نخواهد بود. مرد در دراز مدت و در اثر استمرار اين حالات، به نوعي حساسيّت‏هاي عصب‏هاي آلت جنسي مبتلا شده و نسبت به زودانزالي مني، ناتوان شده و ادامه‏ ي اين زودانزالي، ميتواند نوعي سردمزاجي در مرد پديد آورد.
*** سخني لطيف از امام احساس و عقل، امام صادق (عليه السلام): از ايشان درباره آميزش از مقعد پرسيدند. حضرت در نهايت زيبايي فرمودند: «همسرت، عروسک و عشق زندگي توست؛ پس او را با اين کار اذيت مکن.» (وسائل الشيعه، ج20،ص143)
منبع : tanzimekhanevadeh.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان مقام آمریکایی به سوء استفاده جنسی سیستماتیک از زنان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی

سرتیپ ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه رادیویی صهیونیستی اف ام ۱۰۳، بدون اشاره به نام این مقام آمریکایی، وی را «مسئول پرونده (رژیم) اسرائیل – فلسطین» در وزارت خارجه آمریکا معرفی کرد.

آویوی با اشاره به گفت وگوی خود با این مقام آمریکایی، اظهار کرد: وی به من اعلام کرد که سازمان ملل شواهد سوء استفاده جنسی سیستماتیک (رژیم) اسرائیل را به این رژیم ارائه داده است.

سرتیپ ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه مصاحبه خود با این شبکه رادیویی صهیونیستی در پاسخ به این پرسش که آیا سخنان این مقام آمریکایی موضع رسمی دولت این کشور محسوب می‌شود؟، گفت: به هر حال وی یک مقام دولتی ایالات متحده است که مسئول پرونده اسرائیل – فلسطین در وزارت خارجه این کشور نیز است و به عقیده من سخنانی که از دهان وی بیرون می‌آید، موضع رسمی دولت آمریکا است.

به گزارش ایرنا، هیاتی از کارشناسان سازمان ملل پیشتر در بیانیه‌ای اعلام کردند که شواهدی در دست دارند که حاکی از آزار جنسی زنان و مردان فلسطینی در جریان یورش به خانه‌های فلسطینیان، در ایستگاه‌های بازرسی و بازداشتگاه‌ها (رژیم) اسرائیل است.

هیات کارشناسان سازمان ملل در این بیانیه‌، تاکید کردند: از نهادها، سازمان‌های مردم نهاد و همچنین مصاحبه‌های مستقیم، اطلاعات موثقی دریافت کرده‌اند که حکایت آزار جنسی علیه مردان و زنان فلسطینی در جریان یورش به خانه‌های فلسطینیان، در ایستگاه‌های بازرسی و بازداشتگاه‌های (رژیم) اسرائیل است.

هیات کارشناسان سازمان ملل در این بیانیه خواستار انجام تحقیقات کامل و رسیدگی به این مساله شدند و افزودند: این موارد را با وزارت دادگستری و دادستان کل نظامی (رژیم) اسرائیل نیز در میان گذاشته‌اند.

گروهی از کارشناسان حقوق بشر سازمان ملل متحد نیز پیشتر ارتش (رژیم) اسرائیل را به اتهام اعدام و تجاوز جنسی علیه فلسطینیان در غزه محکوم کردند.

کارشناسان مستقل وابسته به شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در بیانیه‌ای در واکنش به اعدام غیرنظامیان فلسطینی و تجاوز جنسی علیه زنان و کودکان غزه، این اقدامات را «نقض فاحش حقوق بشر» دانسته و تاکید کردند که این امر بر سایر انتقادها و نگرانی‌ها از تهاجم اسرائیل در غزه همزمان با آماده سازی آن برای حمله به رفح می‌افزاید.

این گروه در ادامه اضافه کرد که از قرائت گزارش‌هایی مبنی بر کشتار زنان و کودکان فلسطینی حتی با وجود در دست داشتن پارچه سفید (به نشانه صلح) شگفت زده شده‌اند.

کارشناسان در این خصوص گفتند: «ما به‌ویژه از گزارش‌هایی مبنی بر تجاوز به زنان و دختران فلسطینی در بازداشتگاه و تفتیش بدنی آنها توسط افسران مرد ارتش اسرائیل ناراحت هستیم.»

در این بیانیه همچنین نسبت به انتشار عکس زنان فلسطینی در شرایط تحقیرآمیز توسط سربازان اسرائیلی انتقاد شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری مدعی تجاوز جنسی به صهیونیست‌ها در هفت اکتبر
  • رابطه چین و آمریکا بر آینده بشریت تاثیر دارد
  • نظربازی و چشم چرانی بنیان خانواده را به باد می‌دهد
  • طنین نوای قرآن در محلات مازندران/ تغییر سبک زندگی زیر سایه قرآن
  • هشدار محققان نسبت به تاثیر حذف صبحانه بر زندگی
  • ببینید | بررسی ۷۵ سال خشونت جنسی اسرائیل علیه زنان فلسطینی!
  • اشتباهات زندگی زناشویی
  • هرکس چشم خود را از نگاه حرام نگه دارد به قلبش ایمنی داده است
  • این روزها غزه بدترین جای جهان برای «زن بودن» است
  • اذعان مقام آمریکایی به سوء استفاده جنسی سیستماتیک از زنان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی