Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@08:10:07 GMT

جزئیات رسیدگی به ۲ پرونده قاچاق در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۳۹۵۵

جزئیات رسیدگی به ۲ پرونده قاچاق در سمنان

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، عیسی فاضلی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان جزئیات رسیدگی به ۲ پرونده قاچاق را اعلام کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: عوامل قاچاق ۲ هزار و ۷۰۸ عدد عینک به شعبه دوم قاچاق کالا و ارز شاهرود احضار و پس از رسیدگی و احراز تخلف به ضبط محموله و خودرو و پرداخت یک میلیارد و ۵۶ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین از تعزیر عامل قاچاق محموله سیگار خبر داد و افزود: رئیس شعبه رسیدگی کننده، عوامل قاچاق ۲۱ هزار و ۶۰۰ نخ و ۶۵۵ باکس سیگار و ۲۰۱ بسته تنباکو را پس از احراز تخلف به ضبط کالا و پرداخت ۵۷۲ میلیون و ۶۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

700

قاچاق قاچاق کالا مدیرکل تعزیرات حکومتی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان پرونده قاچاق عیسی فاضلی ۲ هزار و ۷۰۸ عدد عینک پرداخت یک میلیارد و ۵۶ میلیون ریال جزای نقدی ضبط محموله و خودرو

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی پیاز در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری مهر، مازیار طهماسبی گفت: پرونده قاچاق ۶ هزار و ۲۰ کیلوگرم پیاز به ارزش یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال در شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان خرمشهر رسیدگی شد.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: این شعبه با بررسی محتوای پرونده، تخلف انتسابی را محرز و متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

بنا به گفته طهماسبی پس از انجام مراحل قانونی جریمه متهم وصول شد.

پیشتر مأموران نیروی انتظامی پس از کشف پیازها به ظن قاچاق، گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

کد خبر 6063038

دیگر خبرها

  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده و محکومیت ۳۷۷ میلیارد تومانی متخلفان
  • پارسال به بیش از ۳۳ هزار پرونده تخلفاتی در آذربایجان‌غربی رسیدگی شد
  • محکومیت قاچاقچی پیاز در خرمشهر
  • قاچاقچی پیاز در خرمشهر جریمه شد
  • رسیدگی به بیش از ۳۳ هزار پرونده تخلفاتی پارسال درآذربایجان غربی
  • جریمه ۶ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریالی یک برنج فروشی در بندرانزلی
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در ایرانشهر
  • رسیدگی به پرونده گرانفروشی لاستیک