Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عضو هيئت رئيسه کميسيون قضايي ميزان قاچاق کالا و ارز در طي 7 ماه نخست امسال را تشريح کرد. يحيي کمالي‌پور عضو هيئت‌رئيسه کميسيون قضائي و حقوقي مجلس شوراي اسلامي در گفت وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري تسنيم، با اشاره به اهميت موضوع قاچاق کالا و ارز و همچنين تخلفات در حوزه اصناف، اظهار داشت: رئيس سازمان تعزيرات حکومتي گزارشي درباره پرونده‌هاي قاچاق کالا و ارز و همچنين پرونده‌هاي تخلفات صنفي، به اعضاي کميسيون ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در جلسه مشترک اعضاي کميسيون قضايي و حقوقي مجلس، رئيس سازمان تعزيرات حکومتي گزارشي از عملکرد سازمان متبوعش به اعضاي کميسيون ارائه داد.
عضو هيئت‌رئيسه کميسيون قضايي و حقوقي مجلس، تصريح کرد: بر اساس گزارش رئيس سازمان تعزيرات حکومتي پرونده‌هاي مربوط به قاچاق کالا و ارز به ميزان 28 درصد افزايش پيدا کرده است.
بيشتر بخوانيد:ارجاع چند پرونده قاچاق کالا و ارز به قوه قضائيهکمالي‌پور تصريح کرد: اما بر اساس گزارشي که رئيس سازمان تعزيرات به اعضاي کميسيون ارائه داد، در مقابل پرونده‌هاي صنفي در طي هفت ماه گذشته 18 درصد کاهش يافته است.
وي با بيان اينکه براساس اخبار موجود سالانه در حدود 25 ميليارد دلار کالاي قاچاق وارد کشور مي‌شود، گفت: اعضاي کميسيون بر اين موضوع تاکيد داشتند که بايد در جهت مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اقدام جدي‌اي شود چرا که قاچاق به توليد داخلي خدشه وارد مي‌کند.
انتهاي‌پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۴۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی افزود: از این تعداد پرونده هزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات و ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و ۹۷ فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان بوده است. وی ادامه داد: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، ۲۱۸ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال بوده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: گزارش پرونده های وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است. عملکرد این سازمان در رسیدگی به این پرونده‌ها مطلوب بوده و تلاش‌ها برای رسیدگی به آن‌ها به طور شبانه روزی بوده است.

دیگر خبرها

  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا طی فروردین‌ماه در بنادر
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا در بنادر/ رشد ۱۰۰ درصدی تخلیه شکر
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • تعقیب قضایی۶ هزار متهم قاچاق کالا و ارز /دستگیری ۵١٢ نفر مجرم خطرناک و اراذل
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان